عبدالرضا اکبری : یک سرماخوردگی کل هنرمندان را بیکار کرد / پیگیر نامه به وزارت ارشاد هستیم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی رکنا، عبدالرضا اکبری بازیگر 67 ساله سینما و تلویزیون ایران در خصوص اوضاع معیشتی و کرونایی حاکم در جامعه بعد از ورود کروناویروس به کشور گفت.

عبدالرضااکبری- بازیگر،کارگردان،مدرس بازیگری،با تاکید بر این که شیوع ویروس کرونا موجب اختلال در اوضاع اقتصادی مردم و هنرمندان شده گفت : در حال حاضر در جامعه نه کاری است ، نه تئاتر اجرا می رود و نه فیلمی بر پرده سینما است. دانشگاه ها هم تعطیل و حال و آینده مردم بلاتکیف مانده است .

گرفتار نامه باز با خانه سینما

وی در ارتباط با اختلالاتی که با ورود این ویروس کشنده در فضای حرفه ای اش رخ داده و شرایط زندگی گفت : وضعیت معیشت هنرمندان دچار آسیب جدی شده و با ادامه این شرایط بحرانی تر هم خواهد شد . این روزها گرفتار و در حال نامه بازی با خانه سینما هستیم تا شاید این شرایط نابسامان را بشود کاری کرد ولی  هنوز این نامه ها بررسی و حل نشده است.

در دوره کرونایی خبری از وزارت ارشاد نیست

عبدالرضااکبری در خصوص اینکه در اوضاع کرونایی وزارت ارشاد چگونه می تواند حامی و حمایتگر هنرمندان باشد گفت : تاکنون هیچ کمک و خبری از آن ها نیست اما از طریق خانه سینما و انجمن بازیگران پیگیر هستیم.فرم هایی پر کرده و ارسال کردیم که در دست بررسی است و هنوز معلوم نیست که چه اتفاقی قرار است بیافتد.

خاموشی موتور تولید با آمدن کرونا

عبدالرضا اکبری در ادامه در مورد آثاری که قرار بود در آن نقش آفرینی کند اما به خاطر شیوع ویروس کرونا دچار توقف شد چنین گفت : این فیلم ها در حال پیش تولید بود که متاسفانه با ورود کرونا به کشور متوقف شد و ساخت و اکران نرسید و در این دو ماه ما مجبور به ماندن در خانه شدیم و هیچ خبر خاصی درباره تولید این فیلم ها ندارم.

این بازیگر سریال های  تلویزیونی در پایان درباره ویروس کرونا این گونه اظهار نظر کرد : گفتند این ویروس  همانند سرماخوردگی است اما همین سرماخوردگی  با ورود به ایران و شیوع در کشور اقتصاد مردم و هنرمندان را درگیر و بیکار کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 563931 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟