دفاع امیر نوری از سحر قریشی + فیلم
حجم ویدیو: 22.61M | مدت زمان ویدیو: 00:03:05

پست پرویز پرستویی سحر قریشی پاکبان

به گزارش رکنا ، امیر نوری، بازیگر کشورمان به پست پرویز پرستویی در اینستاگرام که به انتقاد از برخورد سحر قریشی با پاکبان تهران پرداخته بود واکنش نشان داد. او گفت : خانم قریشی رفت پارک و از شباهت لباسش با آن پاکبان محترم خوشحال شد و این هیجانش را در دوربین نشان داد.  اتفاقی نیفتاده بود که اینهمه مورد هجمه هنرمندان و مردم قرار گرفت.

اینستاگرام تسمه تایم پاره کرد

من از استادانی چون پرویز پرستویی در تعجبم که درباره همه چیز پست می گذارند. مثلا 169 مسافر پرواز را گذاشتند و بعد 2 ساعت نگذشت که عکس کانگوروها که در آتش سوختند را کار کرد. خود اینستاگرام تسمه تایم پاره کرد و تا 3 روز با فیلترشکن باید وارد این فضا می شدیم.

جرا درباره همه چیز نظر می دهیم؟

مگر می شود اینهمه درباره کار و همه مسائل مختلف نظر داد؟ اصلا شاید خانم سحر قریشی منظورش این نبوده که برداشت شد. چرا اصرار دارید که بگویید آدم خوبی هستید و شما فهمیدید و می فهمید ؟ ایشان فقط خوشحال بود و می خندید که لباسش شبیه پاکبان بود. مگر مسخره اش کرد و آزارش داد؟ اینقدر با آبرو و زندگی و اعتبار مردم بازی نکنید.

شوخی با دکتر و مهندس

در بین همکاران خودمان هیچ کس یعنی اشتباه نمی کند؟ به نظرم با این کار و اینگونه واکنش منفی نشان دادن موضوع را بدتر می کنید. مگر تا حالا با دکتر و مهندس شوخی نکرده ایم؟ حالا با پاکبان و مامور شهرداری هم یک شوخی ساده شده و فقط گفته است که لباسم شبیه اوست.

با کامنت ها و پست هایتان به یک اتفاق جزئی لطفا جهت ندهید و طرف را از ریشه نزنید.

سحر قریشی قصد تمسخر نداشت

اشتباه برای همه است ؛ حالا یکسری خواسته و عده ای ناخواسته اشتباه می کنند. مگر آن لحظه خانم قریشی فکر کرده که الان بروم این فرد را مسخره کنم و آبرویش را ببرم تا بعد یک نفر با دسته گل برود به دلجویی از او بپردازد و به طریقی هر کس ابراز احساسات کند که آبروی این فرد رفت؟!

نمایش کمک به مناطق محروم

مگر مناطق سیل زده که می روند و از کمک های شان و افراد فیلم می گیرند و آنها را نشان می دهند بدتر نیست؟ این کار یعنی می خواهند بگویند که طرف به قدری بدبخت است که الان با کمک های ما خوشحال شده و احساس خوشبختی می کند!

حال آن پاکبان محترم و فهمیده خودش گفت که برای جلوگیری از کرونا جلو نیا.

اینقدر به این موضوع به اشتباه دامن نزنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 562533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟