خوشحالی مونا فرجاد از دیدن این موجودات زیبا +عکس و بیوگرافی

به گزارش گروه هنری رکنا، مونا فرجاد، متولد ۲۵ فروردین۱۳۶۳ و بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.او دختر جلیل فرجاد و خواهر مارال فرجاد بازیگر می‌باشد.

فرجاد فارغ‌التحصیل رشته اقتصادنظری است و فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۲ با سریال مزرعهٔ آفتابگردان آغاز کرد. وی که علاوه بر بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت دارد از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران (۱۳۶۵) به همراه پدرش بازیگری را شروع کرد و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را ایفا نمود.

مونا فرجاد: سنگ حیوانات را به سینه می زنم 

فرجاد، در سال ۱۳۹۷ در فیلم ستاره های حیران به کارگردانی فرزاد فره‌وشی حضور داشت که موضوع این فیلم حمایت از حقوق حیوانات در ایران بود.

این بازیگر با انشار یک عکس از خودش در کنار یک سگ از نژاد هاسکی نوشت: " همیشه در برابر این سوال که چرا به قول بعضی ها سنگ حیوانات رو به سینه میزنم ، میگفتم اون زبون بسته های طفلی در برابر انسان بی دفاع هستند.و واقعا همیشه بی دفاعند ،الان ما هم در برابر این ویروس بی دفاع هستیم و اینگونه است که از قدیم گفتن زمین گرده . خیلی خوشحال میشم کلیپ هایی را میبینم که حیوانات آزادانه در طبیعت زندگی می کنند ،به امید اینکه از این به بعد مراقب همه ی موجودات زنده ی اطرافمون باشیم و به امید روزهای خوب و عالی که بوی رسیدنش داره میاد"برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 562296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟