خبر خوب پرویز پرستویی در روزهای کرونایی + فیلم
حجم ویدیو: 8.48M | مدت زمان ویدیو: 00:01:24

به گزارش گروه هنری رکنا، پرویز پرستویی با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود خبر از اولین پارک بازی در روستای اسکندرآباد را داد و نوشت:

"حتما یادتان هست، هروقت زلزله ای سیلی و یا پیشامد ناگواری در سالهای گذشته رخ می داد ، چند روز بعد اخبار اعلام میکرد که امروز اولین عروسی در چادرهای سانحه دیدگان برپا شد ، امروز اولین فرزند بدنیا امد. این هم اولین پارک بازی ایجاد شده در زمان پس از کرونا در روستای احمدی(اسکندرآباد) از توابع بخش بوشکان استان بوشهر .

نصب پارکبازی

استاد دانشگاه جناب حسین روشنکار و دانشجوی قدیمیشان آقا مهرداد افراسیابی میدانستند که کودکان روستای اسکندر اباد (طبق قول داده شده گروه ازدو ماه قبل از عید سال) مدتهاست که منتظر نصب پارکبازی در محل زندگیشان هستند و با امدن ویروس کرونا ، این امید کوچولو کم کم به یک رویای دست نیافتنی درحال تبدیل شدن بود، بخصوص که قطعات پارکبازی مدتها بصورت قطعات منفصله در محل رها شده بود .

پاکسازی و ضدعفونی کردن وسایل بازی

خلاصه این دو مرد بزرگ دیروز همت کردند و با رعایت کامل مسائل بهداشتی و بی هیچ چشمداشتی کار نصب رویا را تمام کردند . یک دستگاه پمپ ضدعفونی با مواد مربوطه نیز جزو جهیزیه این پارکبازی بود که طی تعهد امضا شده کتبی بین فیلد مارشال حسین روشنکار از قوای بحریه ابوشهر جشنواره دانش اموزی از طرفی و نیز رییس قوای محلی روستای اسکندر قرار بر این گردید که سردار بخشدار باید بذل محبت فرموده و با حضور روزانه در محل پارکبازی و رعایت فاصله گذاری ، شخصا چندین بار این دستگاه پارکبازی را برای امنیت بچه ها ضدعفونی کنند . بقول عزیزانمان ، عمو حسین و خالو مهرداد و با رعایت سختگیرانه کلیه مسائل بهداشتی و (با گرمتر شدن طبیعی هوا و تابش مستقیم تر آفتاب به این وسایل در مناطق جنوبی) ، پارکبازی ها کم کم به زبان بیزبانی دارند به بچه ها لبخند زده و میگویند کرونا کرونا ، ما داریم میاییم .

تشکر از جانباز همیشه بی ادعا جناب پرویز خان زارعی که تمام مقدمات و هماهنگی های سخت در منطقه را بردوش دارد

درود بر حسین روشنکار که بدون نیاز به عنوان استاد و مخلفات سالاد چهار فصل این القابات ، خرقه رها کرده و آچار به دست چنین می کند.

و مهرداد خان افراسیابی که میگوید دیروز پس از مدتها نفسی کشیدیم و یادمان امد که برای چه زنده ایم و نیز خشایار ابیار دستیار و نصاب جدید که برای اولین بار این لذت جدید روحی را می چشید.

و روح سهراب سپهری که از ان بالاها همیشه به یادمان می اندازد که زندگی خالی نیست ، سیب هست ، ایمان هست

تا شقایق هست زندگی باید کرد."

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 561864 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟