کسی در ایران به کسی رحم نمی کند!+عکس

به گزارش گروه هنری رکنا، مریم معصومی بازیگر 34 ساله که دانش آموخته دوره بازیگری در آکادمی حمید سمندریان است با انتشار چند عکس در این روزهای کرونایی در صورتی که ماسک برچهره داشت در صفحه اینستاگرام خود نوشت: " همچنان در همان وضعیت،بعد مدتها فقط یه کار بانکی باعث شد برم بیرون..!

نمیگم خسته شدم، چون چاره ای نیست البته که کار نکردن سخته اونم برای همه..از همه بدتر که مجبوری اجاره خونه بدی حتی وقتی درآمدی نیست. اما خب بازم چاره ای نیست (البته که هست ولی خب اینجا ایرانه و کسی به کسی رحم نمی کنه)

پس مجبوریم نفس عمیق بکشیم و به جلو نگاه کنیم و لبخند زنان حرکت کنیم، تمامِ این مدت از صبح تا شب یا آشپزی کردم یا کمی کتاب خوندم و کلی سریال خارجی دیدم. به هر حال سعی کردم از قرنطینه خونگی لذت ببرم. آهان ورزشم کردم توخونه.

شما چی؟ بگید برام چیکارا کردید تا الان؟ اینم میدونم که هممون تقریبا پولامون تموم شده. منم مثله شما. کاش زودتر بره پی کارش این کرونا. این وضعیت تموم شه اولین کاری که میکنم یه تئاتر کار میکنم و حتما یک سریال، البته از بین این پیشنهاداتی که الان دارم و همشون منتظرن کرونا بره.

نکته جالب اینکه میخواستم سال ۹۹ کلی کار کنم از تئاتر تا سریال،  اما خب آقای کرونا تشریف اوردن و گفتن همچنان در خانه بشینید شما"برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 561161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟