سارا و نیکا و جراحی زیبایی شان + فیلم
حجم ویدیو: 25.75M | مدت زمان ویدیو: 00:03:32

سارا ونیکا فرقانی خواهران دوقلویی هستند که در شش قمست سریال پایتخت حضور داشتند. سارا و نیکا فرقانی از آخرین قسمت های فصل ششم سریال پایتخت از بازی در این فیلم حذف شدند. حذف ساراو نیکا از سریال پایتخت اظهارنظرهای زیادی شد.

به گزارش گروه چهره ها رکنا، سارا ونیکا فرقانی خواهران دوقلویی که در سریال پایتخت دیده شدند و به شهرت رسیدند پس از انتشار فیلم خارج از عرف آنها در کنار استخر از ادامه بازی در این سریال کنار گذاشته شدند.

این روزها سارا ونیکا فرقانی در کشور سوئد زندگی می کنند و فعالیت گسترده ای در اینستاگرام دارند. در یکی از لایوهایی که این دوخواهر بازیگر حضور دارند وقتی یکی از طرفدارانشان سوال می پرسد که آیا بینی خود را عمل جراحی زیبایی کرده اید با حالتی متعجب می گویند، دلیلی برای این کار نمی بینیم و ما به صورت خود دست نزده ایم و هیچ عمل زیبایی انجام نداده ایم.

سارا ونیکا چرا کج راهه رفتند؟

سارا و نیکا پایتخت روزی که قدم به تلویزیون ایران گذاشتند و دقولوهای افسانه ای کشور شدند حالا پس از گذشت سالها و حواشی زیادی که دنبال آنها بود حالا از سری جدید پایتخت کنار گذاشته شدند چرا که کج راهه رفتند.

 

به گزارش گروه چهره های رکنا: سارا ونیکا  که این روزها تبدیل به اینفولوئنسر اینستاگرام شده اند این روزها خبر حذف شدن آنها از سری جدید سریال پایتخت کلی جنجال به پا کرد. حتی پای بازیگران نیز به این ماجرا باز شد و به حذف شدن این خواهران دوقول واکنش نشان دادند.

سارا و نیکا خواسته و ناخواسته جزو بازیگران جنجالی این روز ها شدند و فضای مجازی این روز ها پرشده است از عکس های جنجالی سارا و نیکا . همین فضای مجازی هم کار دست سارا و نیکا داد.

واکنش ارسطو به حذف سارا و نیکا از پایتخت + عکس

تصاویری از سارا و نیکا فرقانی دو بازیگر نسل جدید کشورمان که در فیلم پایتخت به شهرت رسیدند در یک استخر مختلط خارج کشور منتشر شده است که جنجالی جدیدی برای این دو بازیگر نوجوان ایجاد کرده است.

برخی از صفحات مجازی و کانال های اینستاگرامی عکس هایی از دو بازیگر دوقلوی مشهور پایتخت در استخر منتشر کرده اند. این عکس ها مربوط به استخری در خارج از کشور است.

سارا و نیکا فرقانی

از زندگی سارا و نیکا چه می دانید؟

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است . به تازگی کلیپی از سارا و نیکا بازیگران سریال پایتخت در اینستاگرام پخش شده است که باعث شایعات زیادی در فضای مجازی شده است. در ادامه این کلیپ را مشاهده می نمایید.

JhEAPeoYFaEg

اولین بازی

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

حمایت تمام قد «بهنوش بختیاری» از سارا و نیکای «پایتخت»

نحوه ورود به پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

IGDH5xKm5OlY

علایق سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

سارا و نیکا باز با یک فیلم جنجالی از خلوتی شان + فیلم

شهرت سارا و نیکا فرقانی

سری اول سریال پایتخت در نوروز 90 از شبکه یک پخش شد، کم کم با فصل های دو – سه و چهارم این بچه ها دیده شدند و به شهرت رسیدند، تنها تجربه جدی این دو خواهر با پایتخت بود. در این سریال سارا و نیکا نقش فرزندان نقی معمولی را بازی می کنند.

QTSxDsod5Lgr

خانواده و مهاجرت خواهران معروف تلوزیون

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و تو لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن 15 سال توپ زدند و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال 1392 خانواده فرقانی برای ادام تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می دهند.

کدخبر: 555582 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟