بازیگر نقش جوکر را چه کسی از مرگ نجات داد ؟

حتی اگر ورنر هرتسوک از این به بعد هر روز در خانه بنشیند و هیچ کاری نکند، باز هم زندگی پرفراز و نشیب و جالبی داشته. اما این فیلمساز همیشه در خانه نمانده، گاهی بیرون رفته و جان واکین فینیکس بازیگر برنده‌ی اسکار را نجات داده، وقتی که قصد داشته بعد از یک سانحه‌ی رانندگی سیگاری روشن کند.

هرتسوک به تازگی در مصاحبه با نیویورک تایمز خاطره‌ای از "واکین فینیکس" بازگو می‌کند وقتی که بازیگر را در یک اتومبیل واژگون در کنار جاده یافته. فینیکس این ماجرا را پیش‌تر روایت کرده اما هرتسوک تاکنون به شرح این خاطره نپرداخته بود. هرتسوک می‌گوید ابتدا فینیکس را نشناخته و فقط در مورد روشن کردن سیگار در اتومبیل نگران بوده. او توضیح می‌دهد: "بله، هرچند وارونه در اتومبیلی گرفتار شده بود، و ایربگ‌ها او را احاطه کرده بودند اما او به سختی تلاش می‌کرد سیگاری را روشن کند."

او اضافه می‌کند: "می‌دانستم که او نباید سیگارش را روشن کند، زیرا بنزین چکه می‌کرد و او ممکن بود خودش را به آتش بکشد. بنابراین سعی کردم به او دستور بدهم که این کار را نکند. اما نگران بودم که اگر به او فرمان دهم ممکن است بیشتر برای روشن کردن سیگار تلاش کند. سپس کاملاً بر من روشن شد که او واکین است. اما بعد از آن ماجرا نمی‌خواستم با او صحبت کنم. دیدم که او قصد داشت به سمت من بیاید و تشکر کند. اما من به سرعت دور شدم."

به گزارش ۳۰نما، گرفتن سیگار از دست بازیگر نقش "جوکر" پیش از آنکه خودش را آتش بزند خاطره‌ای است که شاید یک بار در هر قرن اتفاق بیفتد. هرتسوک در بخش دیگری از مصاحبه اعتراف می‌کند که از بوتیریک اسید نه بر علیه یک انسان – آنگونه که پیش‌تر تصور می‌شد – بلکه در یک پروژه‌ی ساختمانی استفاده کرده است. او فاش می‌کند که چند بار هم مورد اصابت گلوله قرار گرفته اما وقتی در لس‌آنجلس به سمتش تیراندازی کرده‌اند برایش اهمیتی نداشته که ببیند آن فرد به چه علت این کار را کرده است.

هرتسوک که اخیراً در فصل اول سریال "مندلوری" دیزنی+ ظاهر شده، در بخش دیگری از مصاحبه تکذیب می‌کند که تنها برای تأمین هزینه‌ی تولید فیلم‌ بعدی‌اش به بازی در این سریال پرداخته: "فقط به خاطر کسب پول نیست. این کار را به خاطر لذتش انجام می‌دهم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 554321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟