بن افلک چرا بتمن نشد؟/ افشای ماجراهای پشت پرده

"بن افلک" سال گذشته گفته بود که یکی از دلایل کناره‌گیری از نقش "بتمن/بروس وین" پس از بازی در دو فیلم به علت ناموفق بودن پیشرفت‌های فیلمنامه‌ای بوده است که برای فیلم جداگانه‌ی "بتمن" به نگارش درآمده بود. هرچند این ادعا هنوز ممکن است صحت داشته باشد، اما افلک در مصاحبه با نیویورک تایمز پیش از اکران فیلم درام جدیدش "راه بازگشت" جزئیات بیشتری در این رابطه فاش می‌کند. او می‌گوید حواشی و مشکلات فیلمبرداری "لیگ عدالت" او را نسبت به کارگردانی فیلم جداگانه‌ی "بتمن" دلسرد کرده است.

افلک در فیلم "بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت" به کارگردانی "زک اسنایدر" و "لیگ عدالت" که هر دو با نقدهای منفی روبرو شدند، نقش "بروس وین" را بازی کرد. "لیگ عدالت" در گیشه هم ناموفق بود و نزدیک به ۲۵۰ میلیون دلار در آمریکا فروخت. افلک می‌گوید مشکلات او با مشروبات الکلی در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ به اوج خود رسیده و اتفاقاً با اکران "بتمن در مقابل سوپرمن" و فیلمبرداری "لیگ عدالت"‌ همزمان شده بود. او می‌گوید یکی از دوستانش خطرات نویسندگی و کارگردانی یک فیلم ابرقهرمانی پرخرج دیگر را به او گوشزد کرده است.

افلک می‌گوید: "فیلمنامه‌ی "بتمن" را به یکی از دوستانم نشان دادم. می‌گفتند: "فیلمنامه‌ی خوبی است. اما فکر می‌کنم اگر دوباره سختی‌های مشابه دیگری را تحمل کنی با نوشیدن الکل خودت را به کشتن می‌دهی.""

به گزارش 30نما، برادران وارنر ۳۱ ژانویه سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که افلک جای خود را به "مت ریوز" کارگردان "جنگ سیاره‌ی میمون‌ها" به عنوان کارگردان خواهد داد. افلک در آن زمان در شوی "جیمی کیمل" حاضر شد و توضیح داد: "سعی کردم نسخه‌ای از فیلم را با همکاری یک نویسنده‌ی فوق‌العاده بسازم اما به نتیجه نرسیدیم. موفق نشدم مدیریتش کنم بنابراین فکر کردم وقت آن رسیده که فرد دیگری بخت خودش را امتحان کند."

به دنبال جدایی افلک، ریوز و برادران وارنر "رابرت پتینسون" را برای بازی در نقش "بتمن" برگزیدند. فیلمبرداری این پروژه هم اکنون در حال انجام است و باید تابستان سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰) اکران شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544792 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟