حاشیه سازی برای محسن چاوشی و همسر آریایی اش + عکس

اسپاکو یوسفی در فیلم سه سپید

به گزارش رکنا، اسپاکو یوسفی درباره چگونگی حضورش در این فیلم نیز توضیح داد: با توجه به پیشنهاد آقای طوفان کارگردان و تهیه‌کننده کار و اعتمادی که برای ایفای این نقش سخت به من کردند و با توجه به کارنامه فیلمسازی خوب او، پذیرفتم تا در این فیلم حضور داشته باشم.

وی همچنین درباره چرایی پذیرش نقش منفی این فیلم گفت: فکر می‌کردم که کار سختی است، اما با راهنمایی‌ها و هدایت درست و معلم‌وار کارگردان و تشویق‌های او توانستم نقش رویا را بازی کنم.

محسن چاوشی یکی از بهترین خواننده ای پاپ ایران می باشد او طرفداران زیادی در ایران و خارج از ایران دارد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر اسپاکو یوسفی همسر محسن چاوشی را در سایت سماتک خواهید خواند با ما همراه باشید.

همسر محسن چاوشی

اسپاکو یوسفی همسر محسن چاوشی خواننده معروف و محبوب ایرانی درباره اصلیت خود توضیحاتی را در صفحه شخصی اش داده است.

اسپاکو یوسفی همسر محسن چاوشی نوشت:

براى تمامى قومهاى ایرانى احترام بسیار قائل هستم ، ولى محض اطلاع من ایرانى و از قوم با اصالت بختیارى و آریایى هستم.و به جرأت میگم که یکى از افتخاراتم هست درود بر تمامى قومهاى خوب و فهیم وطنم قوم هایى که شعور احترام گذاشتن به دیگر اقوام را داشته باشند براى کسانى که بارها پرسیده بودن من کجایى هستم.

محسن چاوشی حسینی متولد ۸ مرداد ۱۳۵۸ در خرمشهر خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم‌کننده کردتبار سبک پاپ و راک اهل ایران است. به گزارش سماتک محسن چاوشی زادهٔ خرمشهر است و اصالتی کردتبار دارد. که با توجه به شرایط کاری پدرش که کارمند شرکت نفت بود به خرمشهر مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر متولد شد. وی فرزند پنجم خانواده و دارای دو خواهر و سه برادر است. بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، خانواده او به شهرهای کرمانشاه، مشهد و نهایتاً تهران مهاجرت کردند.

محسن چاوشی پس از دریافت دیپلم حسابداری و اتمام دوره سربازی، فعالیت حرفه‌ای خود را درزمینهٔ موسیقی در سال ۱۳۸۲ با آلبوم نفرین آغاز کرد و پس از اخذ مجوز در سال ۱۳۸۷ آلبوم یه شاخه نیلوفر را منتشر کرد. از وی تا کنون بیش از ۱۵۰ قطعه موسیقی شنیده شده‌است، که شامل ۱۱ آلبوم و نیز چندین تک آهنگ است.

محسن چاوشی یکی از بهترین خواننده های ایرانی می باشد او در فیلم سینمای سنتوری آهنگ های بسیاری زیادی خواند که از مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت فیلم سینمای سنتوری با بازیگری گلشیفته و بهرام رادان اکران شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544215 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟