کنایه برد پیت به پرنس هری و انگلستان

بفتای ۲۰۲۰ جای درخشش فیلم جنگی "۱۹۱۷" به کارگردانی سم مندس بود. این فیلم هفت جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلم سینمای انگلستان را از آن خود کرد.

جایزه بهترین کارگردانی برای سم مندس، بهترین فیلمبرداری برای راجر دیکینز و بهترین طراحی صحنه از دیگر جوایز اهدا شده به "۱۹۱۷" بود.

سم مندس کارگردان "۱۹۱۷"

فیلم "جوکر" هم سه جایزه از جمله جایزه بهترین بازیگر مرد را به دست آورد. "انگل" هم جوایز بهترین فیلمنامه غیراقتباسی و بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان را از آن خود کرد.

کنایه‌های برد پیت

به گزارش خبرآنلاین، فیلم تحسین‌شده تارانتینو در این مراسم به جایزه بهترین بازیگر مرد نقش‌مکمل برای برد پیت قناعت کرد. برد پیت که خودش در مراسم حضور نداشت به شوخی به ماجرای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا پرداخت و آن را با طلاق خودش از آنجلینا جولی مقایسه کرد و خطاب به بریتانیا گفت: "به کلوب مجردها خوش آمدی".

مارگو رابی که به جای برد پیت برای دریافت جایزه روی صحنه حاضر شده بود، پیام برد پیت را خواند که البته بخشی از آن هم کنایه‌ای به خروج شاهزاده هری از خانواده سلطنتی انگلستان بود که در میان مردم انگلیس به مگزیت مشهور شده است. او گفت که این جایزه را هری می‌نامد چون خیلی مشتاق است که زودتر آن را با خودش به آمریکا برگرداند!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟