اقدام عجیب ستاره سینما پس از شنیدن صدای خودش

به گزارش رکنا،  اما "تری گراس" مجری برنامه اعلام کرد که این هفته اپیزود هفته‌ی گذشته بازپخش خواهد شد. او به شنوندگان رادیو گفت: "وعده داده بودیم که امروز با "آدام درایور" مصاحبه کنیم، اما متأسفانه، مصاحبه طبق برنامه پیش نرفت." مصاحبه‌ی درایور بنابر گزارش "دیلی بیست" به این علت پخش نشده که بازیگر از شنیدن صدای خودش در فیلم که ترانه‌ی "زنده بودن" را می‌خواند، ابراز انزجار کرده و مصاحبه را نیمه کاره رها می‌کند.

درایور همیشه از دیدن و یا گوش دادن به بازی خودش امتناع می‌کند. او در سال ۲۰۱۵ نیز در برنامه‌ی "هوای تازه" حاضر شده و گفته بود: "پیش از این به بازی و صدای خودم گوش داده‌ام و همیشه از آن منتفر شده‌ام. سپس آرزو کرده‌ام که ای کاش می‌شد تغییرش داد، اما ممکن نیست. درایور اکتبر امسال نیز در مصاحبه‌ی مشابهی با نیویورکر گفته بود که تماشای بازی خود در نقش "کایلو رن" در "جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر" باعث شده حالت تهوع به او دست دهد.

به گزارش 30نما، منابع نزدیک به "هوای تازه" به "دیلی بیست" می‌گویند گراس و گروه او مطلع بوده‌اند که درایور ترجیح می‌دهد صدای خودش را نشنود و پیش از پخش کلیپ‌های صوتی به او پیشنهاد می‌کرده‌اند که هدفون را از روی گوش خود بردارد. "دنی میلر" تهیه‌کننده‌ی برنامه هم تأیید کرده است که درایور در حین پخش یکی از این کلیپ‌ها مصاحبه را ترک می‌کند.

میلر در مصاحبه با "دیلی بیست" می‌گوید: "ما واقعاً درک نمی‌کنیم که او چرا مصاحبه را ترک کرد. علاقه‌مند بودیم که با او مصاحبه کنیم، تری او را بازیگر فوق‌العاده‌ای می‌داند، درایور در سال ۲۰۱۵ به راحتی مصاحبه کرد. متأسفیم که نمی‌توانیم مصاحبه‌ی جدید او در مورد "داستان زناشویی" را با شنوندگان به اشتراک بگذاریم."

درایور به خاطر بازی در "داستان زناشویی" نت‌فلیکس به کارگردانی "نوآح بامبک" نامزد گلدن گلوب شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 527087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟