عکس لو رفته از در آغوش کشیدن دختری به نام ملیکا توسط سردار آزمون + عکس منشوری

اخیرا عکسی در شبکه های مجازی در حال پخش و انتشار است که در آن سردار آزمون ، دختری به نام ملیکا نجفی زاده را به آغوش کشیده است.

به گزارش رکنا، گفته می شود ملیکا نجفی زاده نامزد سردار آزمون بوده و قصد ازدواج با هم را دارند ( گمانه زنی)برخی دیگر از گمانه زنی ها ملیکا را یکی از مهاجران ایرانی معرفی کرده استکه از هواداران سردار آزمون بوده و این عکس ، فقط یک عکس یادگاری می باشد.

عکس لورفته و منشوری از سردار ازمون و همسرش در استخر شخصی

تصویر مذکور در مورد سردار آزمون و ملیکا نجفی زاده دقیقا زمانی منتشر شد که سردار آزمون در صفحه اینستاگرام خودعکس هایی را منتشر کرده بود که در حال ریکاوری و آب درمانی در مجموعه ورزشی شهر میلان است.

جالب است بدانید ، ملیکا نجف زاده نیز در بیو صفحه اینستاگرام خود ، لوکیشن میلان ایتالیا را به نمایش گذاشته است.

عکس لورفته و منشوری از سردار ازمون و همسرش در استخر شخصی

ملیکا نجفی زاده کیست ؟

ملیکا نجفی زاده دختری ایرانی متولد تهران بوده که در شهر میلان ایتالیا زندگی میکند. (بیو اینستاگرام)وی یک مدل است و در کمپانی لاکیلم کار میکند.اخیرا عکسی از این دختر و سردار آزمون ، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در شبکه های اجتماعی انتشار یافته است.

عکس لورفته و منشوری از سردار ازمون و همسرش در استخر شخصی

که در آغوش یکدیگر می باشند ، قابل ذکر است زمان انتشار این عکس ، سردار آزمون عکسیاز خود در استخر آب درمانی ای در میلان ایتالیا بر روی صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده بود.

برخی گمانه زنی ها حاکی از این است که ملیکا نجفی زادهنامزد سردار است و این دو به زودی با یکدیگر ازدواج خواهند کرد.البته برخی دیگر از گمانه زنی ها ملیکا را یکی از مهاجران ایرانی معرفی کرده استکه از هواداران سردار آزمون بوده و این عکس ، فقط یک عکس یادگاری می باشد.

هنوز اطلاعات دقیق تری در مورد هویت ملیکا نجفی زاده موجود نیست.

عکس لورفته و منشوری از سردار ازمون و همسرش در استخر شخصی

صفحه اینستاگرام( instagram ) ملیکا نجفی زاده

در ساعات اولیه انتشار این عکس و خبر ، سودجویان اقدام به ساخت پیج های اینستاگرام به نام ملیکا نجفی زاده کرده اند.

این صفحات تقلبی بوده و برای جمع کردن فالور است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524745 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟