تیپ جنجالی متین ستوده در هتل پلاس+ تصاویر

به گزارش رکنا، در این مراسم که در سالن همایش های هتل اسپیناس پالاس برگزار شد استایل متفاوت متین ستوده سوژه عکاسان شد و در فضای مجازی واکنش های فراوانی را به همراه داشت.

متین ستوده

خانواده

فرزند سوم خانواده و یک برادر بزرگتر به اسم مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد، پدرش کارمند بازنشسته صدا و سیما و مادرش معلم بازنشسته ابتدایی است.

ورود به بازیگری با کمک پدر

در سنین کودکی به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد پدرش مدیر تصویربرداری بسیاری از فیلم ها و سریال ها بود و بخشی از فعالیت‌ هایش به عرصه کودک و نوجوان مربوط می‌ شد.

متین ستوده

بیوگرافی متین ستوده

سیده متین السادات ستوده (متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. وی دانشجوی انصرافی رشتهٔ مدیریت بازرگانی است و در کلاس‌های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده‌است.

متین ستوده از پدری خرم‌آبادی (سید حسین ستوده) و مادری رشتی در تهران زاده شد. او فرزند سوم خانواده است و یک برادر بزرگ‌تر به اسم مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد، پدرش کارمند بازنشسته صدا و سیما و مادرش معلم بازنشسته ابتدایی است. پدر متین، متولد ۱۳۲۷ در محله پشت بازار خرم‌آباد و کارمند صداوسیما است. مادر متین نیز معلم دبستان بود که پس از ۳۵ سال خدمت بازنشست شد. همچنین سید یدالله (عمویش) مدیر کتابخانه شاپورخواست خرم‌آباد است. خانم ستوده ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد. او در آخرین مصاحبه‌اش گفت: چند سال پیش یک نفر صادقانه دوستم داشت و ولی من بی‌رحمانه با او صحبت کردم و وقتی که متوجه این موضوع شدم برگشتم؛ اما پذیرفته نشدم، چون جایم پر شده بود و من دیر برگشتم.

واکنش ستوده به حواشی اخیر

درباره حواشی حضورتان در اکران «مسخره‌باز» نظری ندارید؟

تیپ و پوشش من معمولا تداوم و ثبات مشخصی داشته و عجیب‌و‌غریب نبوده ‌است. راستش خودم هم از این واکنش‌ها جا خوردم. برخی کاربران فضای مجازی بعد از این اتفاق شروع به فحاشی کرده‌اند که واقعا دلیلش را نمی‌دانم.

یعنی فکر می‌کنید انتقادات مطرح‌شده درست نیست؟

من در تضاد با شرایط جامعه لباس نپوشیدم. لباس‌هایم پوشیده است و موهای من مانند دفعات قبل بوده است. حتی در عکس‌های صفحه شخصی‌ام مشخص است که در مراسم اکران «مسخره‌باز» مانند مراسم‌های دیگر بوده‌ام. من در اکران خصوصی فیلم «شعله‌ور» کت‌و‌شلوار پوشیده بودم؛ اما آن موقع حاشیه‌ای ایجاد نشد.

بیشتر از عکس‌ها، ویدئوی حضورتان در فرش قرمز سروصدا کرد. آن را دیده‌اید؟

فیلم‌گرفتن و انتشار ویدئو در چنین مراسم‌هایی کار غلطی است. آنجا برای عکس‌گرفتن است.

به‌هرحال، محیط عمومی است و امروز هرکسی تلفن‌همراه دارد. می‌‌توان از فیلم‌گرفتن جلوگیری کرد؟

بله، درست است؛ ولی چرا باید فقط از من فیلم تهیه کنند و سپس انتشارش حاشیه‌ساز شود. طبیعی است که وقتی درمقابل عکاسان درحال عکس‌گرفتن هستید، ژست‌های مختلفی می‌گیرید و این‌ها در ویدئو ممکن است عجیب به‌نظر برسد.

در فضای مجازی، کاربرانی با سلایق مختلف به این ماجرا واکنش نشان دادند؛ البته هرکدام با نگاهی متفاوت. این واکنش‌ها را دیده‌اید؟

انگار بعضی‌ها با آراسته‌‌بودن مشکل دارند. هیچ‌وقت به آنچه نیستم، تظاهر نکردم. همیشه در حریم خصوصی یک شکل بوده‌ام و حتی در صفحه شخصی‌ام سعی کرده‌ام به خودم نزدیک باشم. اصلا قصدم این نبوده که بخواهم برخلاف قوانین مملکت کاری بکنم.

برخی کاربران خانم می‌گویند چطور بابت پوشش خاص در خیابان به آن‌ها تذکر داده می‌شود؛ اما بازیگران محدودیتی ندارند؟

این مورد صرفا درباره من نیست و این نظر را درباره بیشتر همکاران من می‌دهند.

انتقاد دیگر از این زاویه است که شما را به‌عنوان بازیگر صداوسیما می‌شناسند و از این نظر، با بازیگر سینما متفاوت‌اید. درست است؟

من بازیگرم. اینکه بیشتر در تلویزیون کار کرده‌ام، دست خودم نبوده است. من بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینما هستم. اگر مجری تلویزیون بودم، احتمالا این انتقادها بر من وارد بود. الان هم اصلا بابت این هجمه‌ها خوشحال نیستم. مثلا وقتی برای خرید به پاساژ بروم، قاعدتا با این تیپ و پوشش نیستم. اینجا مراسم فوتوکال فیلم سینمایی بوده است. ممکن است برخی بگویند فلانی در تلویزیون با آن ظاهر است و اینجا جور دیگری، خب طبیعی است که نقش و بازیگری یک چیز است و زندگی شخصی فرد چیزی دیگر.

شاید برای عده‌ای این‌طور تصور شود که شما عمداً با این ظاهر حضور پیدا کرده‌اید تا خبرساز شوید. مخالف‌اید؟

نیت من برای حضور در این مراسم به‌هیچ‌وجه حاشیه‌سازی نبود. فقط خواستم لباس‌هایم با آن مراسم تناسبی داشته باشد. از کمد لباسم لباس را انتخاب کردم و نتیجه‌اش این شد. این همه حاشیه و دیده‌شدن برای خودم هم عجیب است. قصد این را نداشتم برخلاف موازین جمهوری اسلامی اقدامی انجام دهم و نمی‌خواستم جلب توجه کنم. خودم گمان کردم پوشش و تیپم شبیه چیزی است که همیشه بوده‌ام. کاش کمی به همدیگر احترام بگذاریم.

به‌هرحال شما بازیگر هستید. در چنین مواقعی وارد حاشیه می‌شوید. قبول ندارید؟

آدم انتقاد را گوش می‌دهد و آن را قبول یا رد می‌کند؛ اما توهین به آدم‌ها واقعا زشت است. اگر به‌دنبال حاشیه‌سازی بودم، در این سال‌ها به‌سمتش می‌رفتم. قصدم این بود لباسی بپوشم که آراسته باشد؛ اما اگر مردم آن را نپسندیده‌اند، شخصا از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟