حواشی مشکوک پگاه آهنگرانی

به گزارش رکنا، سرشاخ شدن سلبریتی‌ها با فضای مجازی تمام نشدنی است. چه زمانی که خوش و خرم در آن می‌نویسند و هوادارش هستند و چه زمانی که علیه این فضا حرف می‌زنند. روز سه‌شنبه ویدیویی از پگاه آهنگرانی پخش شد که حرف‌هایش در آن ویدیو حسابی بازتاب پیدا کرد. او می‌گفت: «مگر ما که هستیم و چه برتری نسبت به دیگر مردم داریم که باید درباره همه‌چیز نظر دهیم؟ بازیگران فکر کرده‌اند، چون چند میلیون فالوئر دارند حق دارند درباره همه چیز حرف بزنند.»

به گزارش ایران، این ویدیو را خیلی‌ها بازنشر می‌کردند و درباره‌اش حرف می‌زدند تا این‌که عصر روز سه‌شنبه مشخص شد جدید نیست و به ۲ سال پیش مربوط می‌شود. اما حرف‌های پگاه و کنایه‌هایش به بازیگران فعال در شبکه‌های اجتماعی اثر خودش را گذاشته بود. اولین و تندترین واکنش را هم مهناز افشار نشان داد. او سه‌شنبه عصر در توییترش نوشت: «پگاه آهنگرانی عزیزم، پیغامت رو همه شنیدن. امیدوارم هرچه زودتر حکم ممنوع الخروجی‌ات لغو شود.

توییتی که خیلی هم مورد توجه قرار گرفت. کاربران زیادی از زمانی که ویدیوی پگاه آهنگرانی منتشر شد از حرف‌های او حمایت کردند. بخصوص کسانی که معمولاً از سلبریتی‌ها و واکنش‌هایشان ایراد می‌گیرند. برای توییت مهناز افشار هم خیلی‌ها از این نوشتند که حرف‌های آهنگرانی درست بوده و خیلی‌ها با یادآوری این‌که مشخص شده ویدیو مربوط به دو سال قبل است از او می‌خواستند از همکارش عذرخواهی کند.

اما داستان پگاه آهنگرانی و حرف‌های تند و تیزش به اینجا ختم نشد. دیروز منیژه حکمت کارگردان و مادر پگاه آهنگرانی پاسخی به توییت مهناز افشار داد. او در کامنتی در جواب مهناز افشار در توئیتر نوشت: «مهناز جان قصد جواب نداشتم، ولی پگاه گفت این پیغام رو بهت بدم، اول این‌که این مصاحبه برای دو سال و اندی پیش است، پس نه به ممنوع‌الخروجی من ربط دارد و نه به خاطر عافیت طلبی است و به غلط این شائبه را جا نیندازید که پگاه عافیت طلب یا به هر طریقی به دنبال رفع ممنوع‌الخروجی بود.»

جالب اینجاست که در واقع حرف‌های پگاه آهنگرانی علیه فعالیت سلبریتی‌ها در فضای مجازی بود، اما این واکنش‌ها در همان شبکه‌های اجتماعی نشان داده شد. فارغ از این قضیه خیلی‌ها معتقدند ماجرا کمی پیچیده‌تر است و با توجه به ممنوع‌الخروج شدن پگاه آهنگرانی این ویدیو به صورت جهت‌دار، از سوی بعضی رسانه‌ها منتشر شده و کاملاً هدف‌داربوده استبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 504582 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟