این بازیگر ایرانی ، مراسم عروسی اش در تلویزیون برگزار شد + عکس

به گزارش رکنا ، مسعود فروتن کارگردان تلویزیونی و بازیگر معروف درباره خاطره برگزاری مراسم ازدواجش در تلویزیون گفت: سال ۵۱ با یکی از همکارانم در تلویزیون تبریز قصد ازدواج داشتیم و اعلام نامزدی کردیم. قرار بود دو ماه بعد که درست یادم نیست، روز عید غدیر یا تولد امیرالمونین (ع) بود و برای همسر من که سید است روز مهمی بود عروسی بگیریم.

فروتن یادآور شد: ما هر دو در مرکز تبریز کار می‌کردیم و همه همکاران شوق داشتند که ما چطور و چگونه عروسی می‌گیریم. خانواده همسرم تبریز بودند و خانواده من هم تهران بودند. ما احساس کردیم این همکاران انگار خانواده‌های فعلی ما هستند و اگر ما ۳۰۰ مهمان داشتیم، ۲۰۰ نفر کارمندان تلویزیون بودند. برای این تعداد جمعیت سالن مناسبی پیدا نمی‌کردیم و رییس مرکز که خبردار شد تصمیم گرفت عروسی ما را در استودیویی که تله‌تئاتر‌ها در آنجا اجرا می‌شد برگزار کند.

وی ادامه داد: من تنها آدمی هستم که در تلویزیون عروسی کردم. مهمانان با مینی‌بوس وارد استودیو شدند و همکاران زحمات زیادی کشیده بودند و کاغذ‌های رنگی وصل کرده بودند. شام هم خیلی ساده باقالی‌پلو با نوشابه بود و تلویزیون خرج عروسی ما را به عنوان هدیه پرداخت کرد.

فروتن با اشاره به برنامه «یادگاری» اظهار کرد: حال خوب را سعی کردیم در این برنامه به اشتراک بگذاریم. به هر حال تلویزیون و رادیو یک عضو موثر خانواده است و ما هم از بچگی به ویژه با رادیو و بعد‌ها تلویزیون مانوس بودیم.

بازیگر سریال «پدر» تاکید کرد: ما در این استودیو‌ها بیش از ۴۰ سال کار کرده‌ایم. بیشترین تله‌تئاتر‌های تلویزیون را من کار کردم که آن‌ها را در همین استودیوی فعلی برنامه شما ضبط می‌کردیم.

در ادامه سوالاتی در حوزه اطلاعات عمومی از فروتن پرسیده شد که وی در پاسخ به اولین سوال مبنی بر اینکه «نخستین فضانورد تاریخ که بود» گفت: یوری گاگارین. خیلی برایمان عجیب بود که یک آدم در فضا است! ما در مدرسه بودیم که رادیو اعلام کرد و هنوز چهره او را به یاد دارم که خیلی دلنشین بود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 496337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟