توئیت‌های جنجالی مهناز افشار از سال 96 پیگیری می شد! / ستاد امر به معروف اصفهان فاش کرد

 قتل طلبه 46 ساله همدانی ابعادی بیش از یک قتل پیدا کرد و پس از گذشت 5 روز از این حادثه همچنان نقل محافل خبری است؛ علاوه بر اینکه مظنون از اینستاگرام برای اعلام عمومی قتل استفاده کرده بود، اینکه مقتول لباس روحانیت بر تن داشت توجه بیشتری را جلب کرد و بستر شکل‌گیری تحلیل‌های متفاوتی شد.

پس از کشته شدن قاتل در درگیری با ماموران پلیس، پرونده جنایت او نیز بسته شد اما آنچه هنوز در رسانه‌های با عنوان «توئیت قاتل» به آن پرداخته می‌شود، بازنشر توئیت جعلی توسط مهناز افشار است که انگشت اتهام را به این بازیگر حاشیه‌دار نشانه رفته و کمپین درخواست برخورد با این بازیگر در خبرگزاری فارس به امضای 30 هزار نفر رسید(اینجا).

پس از حواشی به وجود آمده، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصاویر گزارشی را منتشر کرده که مربوط به بهمن سال 96 است و در آن نسبت به توئیت‌های جنجالی مهناز افشار خطاب به دادسرای عمومی و انقلاب تهران نکاتی را یادآور شد؛ تأمل در این گزارش نشان می‌دهد اگر همان زمان برخورد لازم صورت گرفته امروز شاهد ادامه این حاشیه‌سازی‌ها نبودیم.

در این نامه آمده است: «پس از حمد و ثنای الهی و صلوات بر محمد و آل محمد، به تجویز بندهای الغربه ماده 64 قانون آئین دادرسی کیفری مصوب 1392.12.04 ضمن اعلام جرم علیه سرکار خانم مهناز افشار مشروح گزارش به شرح آتی معروض می‌گردد.

سرکار خانم مهناز افشار که از اهالی و بازیگران سینما می‌باشند، اخیراً در فضای مجازی خامه در شبکه توئیتر و اینستاگرام به طرح و انتشار مسائل خلاف واقع و ناقض آموزه‌های شرعی مبادرت نموده که به بخشی از آن در ذیل اشاره و تصویر آن به پوست حضور محترمتان ایقاد می‌گردد.

1) نامبرده با انتشار توئیتی تحت هشتگ (# دختران خیابان انقلاب) ضمن دفاع از کمپین مذکور که سر منشأ آن غرب و سرویس‌های اطلاعاتی دشمن است غافلین و جوانان ناآگاه را در این مسیر تشجیع و تشویق نموده است.

2) مشارالیها در سلسله توئیت‌هایی در خصوص اغتشاشات اخیر ضمن دفاع از حرکت اغتشاش‌گران لیست بازداشت‌شدگان را بدون سر و ته وقف کرده و با مظلوم نمایی موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم نموده است.

3) ایشان در بهمن ماه نود و شش در حاشیه جشنواره فیلم فجر در یک حرکت خلاف شرع و با اشاعه منکر ضمن ایجاد تماس بدنی عامدانه با مرد نامحرم عکس این حرکت غیرشرعی خود را در فضای مجازی از جمله صفحه اینستاگرام خودش منتشر و به نحوی اشاعه منکر نموده است.»

 موارد گزاش شده بالا مربوط به قبل از سال 97 بوده؛ اما در سال گذشته نیز خانم بازیگر بیکار نبوده و به مناسبت های مختلف جنجال به پا کرده؛ ایجاد تقابل با هشتگ حب الایران یجمعنا برابر حب الحسین یجمعنا و تحت تاثیر قرار دادن حرکت عظیم اربعین، دامن زدن به شایعه بر اساس خبر کذب تجاوز به دنیا ویسی، تبلیغ داروهای غیرمجاز و ... از دیگر موضوعاتی بوده که در یک سال اخیرحاشیه‌ساز شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 473543 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟