تردید بازیگر پیشکسوت سینما برای ادامه کار

مهوش صبرکن، همسر محمد پاک‌نیت است که هر دو آنها در عرصه سینما فعالیت می‌کنند.زندگی من در همه ابعاد پرتنش بود، در زمینه کاری در پروژه‌های مختلفی کار کردم و دستمزدها تا اکنون که چیزی تا پایان سال نمانده پرداخت نشده و خستگی کار به تنمان مانده است. این شرایط برایم خاطرات بدی را ساخته و نمی‌دانم با این شرایط کار کنم یا خیر!

وی افزود: افرادی از جمله من و همسرم «محمود پاک‌نیت» زندگی‌مان فقط به حرفه بازیگری خلاصه شده و از راه‌های دیگر هیچ‌گاه کسب درآمد نکردیم زیرا پاک‌نیت ترجیح نمی‌دهد همزمان به انجام دو کار بپردازد و جز بازیگری به چیز دیگری بسنده نکرده‌ایم.

صبر کن ادامه داد: سال ٩٨ برای زندگی شخصی‌ام برنامه‌های زیادی دارم، همیشه در حال تغییر و تحول و ایجاد برنامه جدید برای خود و خانواده‌ام هستم.امیدوارم هرچه زودتر شرایط بهتر شود و هزینه‌ها از طرف صداوسیما و سازمان‌های مربوطه به تهیه کنندگان پرداخت شود تا آنها در اختیار بازیگران بگذارند و بازیگران با حال خوش مقابل دوربین حاضر شوند.

این بازیکن سینما و تلویزیون در تبریک سال نو گفت: ضمن تبریک سال نو به مردم شریف ایران آرزو می‌کنم آسایش و آرامش از زندگی هیچ‌کس نرود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 465663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟