2 روز گریه خانم بکهام بخاطر حرف های آقای بکهام! / آنها سرد شده اند!

ویکتوریا بکهام بعد از اینکه همسرش دیوید در یک مصاحبه تلویزیونی ازدواجشان را بسیار سخت و پیچیده نامید، به مدت دو روز گریه کرد. مدل 44 ساله انگلیسی بعد از مصاحبه اخیر همسر فوتبالیستش با یک رسانه استرالیایی بسیار افسرده و ناراحت شده است چرا که انتظار چنین پاسخهایی را از جانب همسرش نداشته است.

ویکتوریا و دیوید بکهام هر دو برای مراسمی به سیدنی استرالیا آمده اند. آنها در هفته پیش فاصله زیادی با هم داشتند اما تقریبا در پرواز لندن- سیدنی حدود 22 ساعت باهم بوده اند.

رسانه‌ها و خبرنگاران حاضر گزارش داده اند که هنگامی که این زوج به همراه فرزند 16 ساله شان(رومئو) در فرودگاه سیدنی پیاده شدند، ویکتوریا بسیار ضعیف و رنجور و ناراحت به نظر می‌رسیده است. در حالیکه دیوید با خوشحالی به جمعیت نگاه می‌کرده و لبخند می‌زده است.

روابط بکهام و همسرش رو به سردی بیشتری رفته است و یکی از نزدیکان این زوج مشهور بریتانیایی به سایت خبری The Sun گفته است که مصاحبه بکهام در زندگی ویکتوریا مانند یک بمب اتم بوده است و ویکتوریا اصلا درک نمی‌کند که همسر ورزشکارش این چنین نگاهی را در مورد 19 سال زندگی مشترکشان داشته باشد.

این دوست خانوادگی در مورد حس ویکتوریا پس از مصاحبه بکهام چنین می‌گوید: "ویکتوریا پس از مطلع شدن از این مصاحبه نابود شد... ویکتوریا درک نمی‌کند چرا بکهام چنین حرفهای نادرست و نامودبانه‌ای را در مورد او و ازدواجشان، آن هم در ملا عام گفته است. این امر او را بسیار افسرده کرده و موجب ناراحتی شدید او شده است."

این دوست ادامه می‌دهد: " ویکتوریا بسیار ناراحت و افسرده بود و دو روز کامل را گریه می‌کرد."

دیوید و ویکتوریا مدت زمانی را دور از یکدیگر بودند. ویکتوریا به یک منطقه ییلاقی در آلمان رفت و دیوید هم مدت زمان طولانی را در پاریس بوده و در آنجا مشغول وقت گذرانی در کافه ها و بارهای مختلف بود.

مصاحبه جنجالی دیوید بکهام دو هفته پیش در لندن فیلمبرداری شد، یعنی زمانی که لیزا ویلکینسون (روزنامه نگار و مجری مشهور استرالیایی) به انگلیس پرواز کرد و با این فوتبالیست مشهور گفتگو کرد. مصاحبه در شب یکشنبه در شبکه 10 استرالیا پخش شد.

در این مصاحبه دیوید کلماتی جنجالی را در مورد زندگی مشترکش با ویکتوریا به کار برد. او گفت: " اگر شما برای مدت زمانی طولانی با شخصی زندگی مشترک داشته باشید، قطعا این اتفاق و هدایتش کار سختی است... در واقع اوضاع به شدت پیچیده می‌شود".

این اتفاق روابط این زوج سلبریتی را به هم ریخته است. از ماه ژوئن تا کنون اخبار متعددی در رابطه با این دو و جدایی احتمالشان در رسانه ها و شبکه های اجتماعی مختلف منتشر شد. اخباری که البته توسط آنها و اطرافیانشان تکذیب شد و این دو این اخبار را دروغ محض و شایعاتی بی اساس خواندند.

مع الوصف، آنچه مشخص است این است که رابطه زناشویی این زوج مشهور انگلیسی دچار فراز و نشیب های بسیاری شده است و هر لحظه ممکن است به همان سرانجامی دچار شود که زندگی بسیاری از زوجهای سلبریتی به آن دچار می‌شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 428050 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟