دختر مایکل جکسون می گوید او را  مثل پدرش می کُشند!+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا،مایکل جکسون به دلیل تزریق داروی خواب توسط فرد غیر متخصص جان خود را از دست داد و پزشک Doctor وی هم به قتل Murder غیرعمد متهم شد. پاریس جکسون، دختر 18 ساله مایکل جکسون، سلطان پاپ جهان، در تازه ترین مصاحبه خود ادعا کرده که پدرش به قتل رسیده است.

پاریس جکسون، پس از بازگشت خود از فرانسه به لس آنجلس در تنها مصاحبه خود با مجله ای، از مسایل جدیدی پرده گشایی کرده که تاکنون هیچ صحبتی در رابطه آن ها در میان نبوده است. از جمله می توان به ادعای به قتل رسیدن پدرش به دنبال یک برنامه از پیش تعیین شده اشاره کرد.

پاریس که در تمام طول مصاحبه بسیار مستاصل و اندوهناک به نظر می رسید همچنین اضافه کرده که «آن ها یک روز مرا یافته و خواهند کشت.»وی همچنین در رابطه با مرگ اسطوره موسیقی پاپ دنیا گفته که: «شاید به نظر کمی مسخره و غیرواقعی باشد، اما همه طرفدران و حتی اعضای خانواده می دانند که پدر با یک برنامه ریزی دقیق به قتل رسیده. افراد زیادی دوست داشتند مرگ او را ببینند.»

تنها دختر مایکل جکسون همچنین بیان داشته که این ادعا را اثبات کرده و عدالت را برقرار خواهد کرد. او این مساله را به بازی شطرنج تشبیه کرده و گفته: «من همه تلاشم را خواهم کرد تا به بهترین شکل بازی کنم. این تنها چیزی است که اکنون می توانم بگویم.»

شاید بد نباشد یادآوری کنیم که مایکل جکسون در تاریخ 25 ژوئن 2009 مصادف با 4 تیر 1388 در خانه‌ ای اجاره شده در «بلوار نورت کارل وود» در منطقه «هومبلی هیلز لوس آنجلس» درگذشت.سلطان پاپ درست در روز کنسرتش با عنوان «این آخرش است» که قرار بود در همان شب شروع شود و زمانی که در حال اجرای تمرین‌ های سخت بود، درگذشت. در آن زمان علت مرگ سکته قلبی اعلام شد. اما دو ماه بعد، پزشکی قانونی لس آنجلس مرگ او را «قتل» معرفی کرد.

علت قتل «تزریق توسط غیرمتخصص» و «آسیبی مرگ بار» اعلام شد. سپس پزشک مایکل، دکتر کانراد موری، متخصص بیماری‌ های قلبی متهم به قتل غیرعمد او شد و دادگاه بررسی به جرم Crime دکتر موری او را مجرم شناخته و به چهار سال حبس در زندان Prison محکوم کرد. این دکتر به مدت 2 ماه داروی بسیار قوی بی‌ هوشی «پروپوفول» را برای درمان بی‌ خوابی به مایکل جکسون تزریق می کرده.

پاریس جکسون در رابطه با روز مرگ پدرش بیان داشته: «من به او گفتم کمی بخواب و استراحت کن، زیرا بسیار خسته به نظر می رسید. ما وقتی در اتاق زیر پله ها بودیم، صدای تمرین های او در طبقه بالا را می شنیدیم»پاریس همچنین ادعا کرده که وقتی جاستین بیبر را در تور کنسرت هایش دیده کمی دچار ترس شده زیرا: «او بسیار خسته به نظر می رسید. من به بلیتم نگاه کردم و نام کمپانی AEG Live را دیدم. همه این ها مرا یاد پدرم انداخت که چقدر خسته بود و نمی توانست خواب کافی داشته باشد زیرا باید خود را برای برنامه هایش آماده می کرد.»

در آخر هم باید بدانید که پاریس جکسون به دلیل افسردگی شدید و اعتیاد به مواد مخدر Drugs در سال2013 در سن 15 سالگی به خودکشی Suicide اقدام کرده بود. او هم رگ خود را زده بود و هم20 قرص موترین (ایبوپروفن) مصرف کرده بود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / مرگ فجیع پسر جوان در سینما آزادی تهران / همه شوکه شدند

عزیزه دخترش را اجاره می داد! + عکس

راز تابوت سنگی اسکندریه گشوده شد+عکس

کشف مهمات تروریست‌ها در یک روستا + تصویر

این زن آدم خوار نوزادش را با قیچی باغبانی تکه تکه کرد/ نوزادم گوشت بد مزه ای داشت !+عکس

پدر بی رحم در مخالفت با سومین ازدواج دخترش سفارش تیرباران او را به طالبان داد!

تنبیه مرگبار کودک 2 ساله به خاطر خیس کردن جای خوابش +عکس

تجاوز 5 مرد فامیل به زن شوهر دار!

مربی منحرف پسربچه ورزشکار در شیراز کیست؟ + عکس

تازه دامادی اسیر زن مطلقه بود / نوعروس به حجله نرفته طلاق گرفت

دستگیری رئیس شرکت نفت و گاز + عکس

این پزشک منحرف به بیماران مرد هم رحم نمی کرد! + عکس

اتفاق عجیب درباره صیغه‌خانه‌های مشهد + تصویر

مقام دولتی که در پوشش مبدل مردم را کتک می زند! + تصویر

سقوط وحشتناک و مرگ دلخراش مردی در آبشار + تصویر

5 ساعت تجاوز به زن 69 ساله توسط جوان 31 ساله + عکس

شوهرم معشوقه‌اش را به خانه آورد و در برابر چشمانم با او همخوابی کرد+ عکس

 

کدخبر: 399401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟