حکایت سرهای تراشیده و سلمانی‌های بیکار! + عکس

به گزارش گروه هنری رکنا، حالا فارغ از این‌که داستان درباره سلمانی باشد یا دلاک؛ به نظر می‌رسد این مثل وصف حال یک‌سری از کمدین‌های ایران می‌تواند باشد که سال‌هاست بی‌کمترین تغییری در یک دایره بسته‌ نفوذناپذیر کار می‌کنند. یک روز این یکی می‌آید در فیلم آن یکی بازی می‌کند و فردایش هم آن دومی برای این‌که حال غلیظ‌تری داده باشد، می‌آید و کاری دیگر می‌کند. مثل رضا عطاران؛ که دیروز در اخبار آمده بود کهبازیگر Actor زیرنظر نخستین فیلم مجید صالحی شده است.
کمدین‌آباد
نخستین فیلم مجید صالحی البته تنها رضا عطاران را ندارد. در جلوی نام تهیه‌کننده فیلم هم نام کمدین پرآوازه دیگری به چشم می‌خورد؛ که کسی نیست جز رامبد جوان. با این‌که همه تهیه‌کننده فیلم را محمد شایسته می‌دانند، اما حقیقت این است که این فیلم نیز مثل دو فیلم قانون Law مورفی و طلا به‌طور مشترک توسط رامبد جوان و محمد شایسته تهیه می‌شود. حالا فرض کنید اگر فردا روزی رامبد هم وسوسه شد در این فیلم بازی کند، آن‌وقت شاهد یکی از پرستاره‌ترین فیلم‌های ‌سال خواهیم بود.
زوج عطاران- صالحی
مجید صالحی و رضا عطاران پیش از این در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی با یکدیگر همبازی بوده‌اند، با این تفاوت که این‌بار همکاری‌شان به‌عنوان کارگردان و بازیگر است. در واقع در خبر منتشرشده ضمن این‌که وعده افزوده‌شدن چند بازیگر مطرح دیگر به فیلم مطرح شده بود، اما مانور اصلی روی همکاری کمدین‌های محبوب سال‌های اخیر صورت گرفته بود. رضا عطاران که این روزها هزارپا را در اکران دارد، در ‌سال ۱۳۷۷ در مجموعه مجید دلبندم و سپس قطار ابدی مجید صالحی را کشف کرد. بعدتر این دو با حضور در زیر آسمان شهر، کوچه اقاقیا، ترش و شیرین، سه در چهار و موج و صخره همکاری‌های تلویزیونی‌شان را ادامه دادند. عطاران- صالحی در سینما Cinema نیز در فیلم‌هایی چون بعدازظهر سگی سگی و استراحت مطلق؛ که هر دو آثاری قابل تأمل هستند، در کنار هم بوده‌اند و حالا پیش‌بینی‌ می‌شود نخستین فیلم صالحی در مقام کارگردان نیز بتواند روند موفق همکاری سینمایی این دو کمدین را ادامه دهد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری /خواننده پاپ ایران دستگیر شد / چند زن شاکی هستند!+ عکس

بابک زنجانی قطعا اعدام می شود

جهانی شدن مرگ یک زوج عاشق در بیمارستان+عکس

تجاوز مربی ورزشی به پسربچه ای در شیراز + عکس قربانی

مجازات سنگین برای مزاحم خواننده معروف +عکس

جزئیات دستگیری دزد مسلح بانک ملی در تهران

لحظه تجاوز به یک دختر در شیرینی فروش+ تصویر

تجاوز به سارا و زنده به گور کردن او در جنگل!+عکس

نامزد غیرتی با پخش تصاویر خصوصی لیلی او را مانند برده ها به فروش گذاشت!+عکس

فغانی داور سرشناس ایرانی ممنوع التصویر شد؟ +عکس

دسته ماهی تابه داخل چشم آشپز فرو رفت! + تصاویر باور نکردنی

ماساژ شیطانی در اتاق معاینه پزشک معروف +عکس

2 مرد در دادگاه از لحظات قتل همسرانشان گفتند و اشک ریختند

کدخبر: 398885 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟