شیک پوش ترین ستاره های دنیا را بشناسید! + عکس های دیدنی

به گزارش گروه ترجمه رکنا،در برخی از خانواده های سلبریتی ، خوش پوشی ارثی است واز مادر و پدر به فرزندان به ارث رسیده است.

سال گذشته خانواده بکهام در یک نظرسنجی به عنوان خوش پوش ترین خانواده دنیا انتخاب شدند. پدر خانواده یعنی فوتبالیست سابق دیوید بکهام مدل برندهای مطرحی از جمله H&M و آدیداس است و ویکتوریا مادر خانواده صاحب یک برند مشهور مداست.بروکلین 15 ساله ، پسر بزرگ خانواده در سال 2014 وارد دنیای مد شد و رومئو 12 ساله پسر دوم خانواده در حال حاضر مدل برند مشهور Burberry است و بنابراین جای تعجب ندارد که دو کودک دیگر خانواده یعنی کروز 9 ساله و هارپر 3 ساله نیز در خوش پوشی از آنها پیروی می کنند.

خوشپوش (3)

خانواده اسمیت

بازیگر ویل اسمیت و همسر بازیگرش جادا و فرزندانشان جیدن ، ویلو و برادر ناتنی شان تری نه تنها مشهورند ، بلکه به دلیل استایل عجیب شان نیز مشهور شده اند.به خصوص ویلو برای امتحان کردن ظواهر مختلف شناخته شده است.

خوشپوش (5)

خانواده اوباما

خانواده اوباما نیز از جمله خانواده هایی هستند که برای استایل شان مورد توجه قرار می گیرند.میشل اوباما اغلب برای انتخاب لباس هایی که در تورها و مراسم های شام رسمی می پوشد تحسین شده است و دخترانشان مالیا و ساشا نیز همیشه با لباس های خوبی دیده می شوند.

خوشپوش (7)

خانواده باچان

باچان ها به نوعی یک خانواده سلطنتی در هندوستان محسوب می شوند و استایل مشخص خود را دارند.بازیگر آیشواریا رای ، ملکه زیبایی سابق و همسرش ابیشک باچان در جشنواره کن مورد تحسین قرار گرفتند.ستاره افسانه ای بالیوود امیتاب باچان نیز برای ریش نقره ای مشهورش شناخته شده است و همسرش جایا نیز معمولا به خوبی لباس سنتی زنان هند را روی فرش قرمز نمایش می دهد.

خوشپوش (6)

خانواده سلطنتی بریتانیا

این خانواده نیز از جمله خانواده های خوش پوشی هستند که در نظر سنجی سال گذشته رای آوردند.دوشس کمبریج یکی از نماد های برجسته مد در دنیا است و هر لباسی که کیت به تن می کند، آن مدل لباس روز بعد در فروشگاه های آنلاین به شدت فروش می کند.پرنس جورج کوچک نیز دست کمی از مادر خوش پوشش ندارد و استایل وی نیز مورد توجه همگان است.

خوشپوش (4)

خانواده کارداشیان

این خانواده از جمله مشهورترین خانواده های تلویزیونی هستند ولی چیزی که بین آن ها یکی است خوش پوشی شان است.خواهران خانواده کیم، کورتنی و کلوئی هر کدام خط تولید پوشاک خود را دارند و دو خواهر کوچک تر کندال که در حال حاضر مدل است و کایلی نیز حرفه بازیگری را دنبال می کند.

خوشپوش (1)

 

 

 

کدخبر: 384223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟