مهران مدیری اسپانسر فیلم دومش را هم پیدا کرد

یک سایت سینمایی درباره این موضوع نوشته است: در حالی ‌که فروش فیلم سینمایی Movie مهران مدیری با وجود تبلیغات بسیار در سطح شهر و فضای مجازی به ١٠‌میلیارد تومان نرسید و نتوانست آن‌طور که مدیری می‌خواست رکوردشکنی کند، شرکت «اول مارکت» برای ساخت دومین فیلم سینمایی مهران مدیری با این کارگردان و بازیگر Actor به توافق رسیده تا مانند «ساعت پنج عصر» اسپانسر باشد.

پس از پایان اکران فیلم ساعت پنج عصر و برنامه دورهمی گمانه‌زنی‌هایی در مورد فعالیت‌های آینده مهران مدیری مطرح شد. در ابتدا در برخی رسانه‌ها عنوان شد که مهران مدیری به‌زودی فیلم سینمایی جدیدش را با فیلمنامه‌ای از امیرمهدی ژوله جلوی دوربین خواهد برد و پس از آن برخی مدیران تلویزیون اعلام کردند که مدیری به‌زودی ساخت فصل جدید برنامه «دورهمی» را آغاز خواهد کرد.

اما مهران مدیری به‌تازگی با مدیران اول مارکت به توافق رسیده تا اسپانسری دومین فیلم سینمایی‌اش را هم بر عهده بگیرند. «ساعت پنج عصر» با وجود تبلیغات فراوان و حضور پررنگ مدیری برای تشویق تماشاگران حدود ٩‌میلیارد و ٢٠٠‌میلیون تومان فروخت و تا به ‌حال پنجمین فیلم پرفروش‌ سال است.

البته هنوز مشخص نیست که او ابتدا ادامه «دورهمی» را می‌سازد یا ساخت دومین فیلم سینمایی خود را آغاز می‌کند؛ هر چند که گزینه اول محتمل‌تر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 322050 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟