بازیگر مرد سکوت خود را درباره رسوایی اخلاقی تهیه کننده معروف شکست

لئوناردو دی‌کاپریو ستاره هالیوودی نیز سکوت خود را شکست و رفتار غیراخلاقی «وینستین» را شدیدا محکوم کرد.

لئوناردو دی‌کاپریو در فیلم‌های «هوانورد» «جانگو» و «دار و دسته نیویورکی‌ها» بازی کرده که «هاروی وِینستِین» تولیدکننده این فیلم‌ها بوده است.

از هفته گذشته که خبر رسوایی جنسی هاروی منتشر شده این خبر به یکی از پربحث‌ترین اخبار دهه‌های اخیر هالیوود بدل شده است. چهره‌های سرشناس دنیای سینما Cinema از «مریل استریپ» و «جورج کلونی» گرفته تا «چارلیز ترون» «مت دیمون» «باب ایگر» رییس شرکت دیزنی، «مایکل کیتون» «مارک روفالو» «لنا دانام» «جسیکا چَستن» «بری لرسن» «بن افلک» «کیت وینسلت» «گلن کلوز» «لین منوئل میرندا» و «آنجلینا جولی» هرکدام نظرات و واکنش‌های خود را نسبت به خبر هاروی وینستین در شبکه‌های اجتماعی نشان داده‌اند.

دی‌کاپریو در صفحه توییترش نوشت: هیچ بهانه‌ و عذری برای تجاوز Rape و آزار جنسی پذیرفته نیست فرقی نمی‌کند چه کسی هستید و چه‌کاره‌اید. من مقاومت و شجاعت آن زنانی را که پا پیش گذاشتند تا صدایشان شنیده شود را تحسین می‌کنم.

مساله رسوایی اخلاقی «هاروِی وِینستِین» تهیه‌کننده نامدار هالیوودی که چندین جایزه اسکار نیز کسب کرده، هفته گذشته با انتشار مطلبی در مورد اتهامات جنسی وی از سوی سه زن و نیز شرح دهه‌ها آزار و تجاوز جنسی در روزنامه نیویورک تایمز در روز پنج‌شنبه گذشته، رسانه‌ای شد که منجر به برکناری هاروی از مدیریت شرکت خودش با نام «وینستین» شد و اکثر چهره‌های سرشناس دنیای سینما به این خبر واکنش نشان دادند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 315440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟