وضعیت برد ؛ داستان کمدی یک مسافرت پدر و پسری +عکس

این روایتی کاملاً خانوادگی را دنبال می‌کند. پدر با بازی بن استیلر تصمیم می گیرد تا پسرش را با خود به یک تور ببرد تا دوستی قدیمی را ملاقات کنند که این ملاقات اتفاقات دراماتیکی به بار می‌آورد.
مایک وایت نویسندگی و کارگردانی این پروژه را بر عهده داشته و ساخت و تولید آن را کمپانی مونترال کاستینگ بر عهده داشته است.
بن استیلر، آستین آبراهام،جنا فیشر، مایکل شین، لوک ویلسون و لوسیا لی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. بن استیلر به تازگی بازی در فیلم "داستانهای مارویتز" را تجربه کرده است.
فیلم سینمایی "داستان های مایروویتز" به کارگردانی "نوآ بامباک" سال آینده میلادی به اکران عموم در خواهد آمد.

مسافرت پدر و پسری
فیلمنامه این اثر را خود کارگردان به نگارش در آورده و داستانی خانوادگی را دنبال می کند. یک خانواده جداشده نیویورکی به مناسبت کارهای هنری پدرشان در یک گالری هنری جمع می‌شوند و در یکی از همین دورهمی های خانوادگی اتفاق عجیبی خانواده را در خطر قرار می دهد. اتفاقی که بستر اتفاقات کمدی فراوانی می شود.

مسافرت پدر و پسری
آدام سندلر، بن استیلر، اما تامپسون، داستین هافمن و گریس ون پاتن در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.
نوآ بامباک بعد از دو فیلم ناامیدکننده «مارگوت در عروسی» و «گرینبرگ»، با «فرانسیس‌ها» احیا شد و بعد از آن با «وقتی جوانیم» و «دلبر آمریکا» روند خوب خود را ادامه داد. این فیلمساز پرکار اکنون با «داستان‌های مایروویتز» برگشته که با حضور چندین ستاره هالیوودی، نگاهی متفاوت به طبقه متوسط نیویورک دارد.
قرار است این کمدی هالیوودی اولین بار در جشنواره ساندنس و یا تورنتو 2017 اکران شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 305439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟