ممنوعیت تلفن، آب، صندلی و دیگر چیزهای عجیب سر صحنه فیلمبرداری / پادگانی که آقای کارگردان ساخت

کسانی که تا به حال با او همکاری کرده اند می‌گویند که نولان تعهد و تمرکز کامل عواملش در سر صحنه را می‌خواهد و از هرگونه حواس‌پرتی بیزار است.

مارک رایلنس بازیگر Actor «دانکرک» در این خصوص می‌گوید:
«او وسواس شدید در واقع‌گرایی و تأکید زیادی بر رئال بودن هرچه بیشتر فیلم‌هایش دارد، به همین دلیل جلوی دوربین از تکنیک‌های قدیمی زیادی استفاده می‌کند. مثلاً موج‌های دریا باید طبیعی باشند، بازیگر باید ساعت‌ها در آن شنا کند و دوام آورد. تلاش او در به حداقل رساندن مراحل فنی پس از فیلم برداری از جمله تکنولوژی سی‌جی‌آی و از این قبیل تکنیک‌ها است. کارهای عجیب دیگری هم انجام می‌دهد، مثلاً دوست ندارد صندلی سر صحنه‌اش باشد یا حتی بطری آب! او خیلی خاص است.»
بری کیوگن از دیگر بازیگران «دانکرک» اضافه می‌کند: «صدای بطری آب، جیرجیر صندلی و تیک‌های دیگری که ممکن است داشته باشید و موجب هرگونه حواس‌پرتی می‌شود مجبورتان می‌کند ساکت روی پاهایتان بایستید!»
به نظر می‌رسد نولان همه را دست به سینه و آماده به خدمت می‌خواهد و هنگام کار شوخی سرش نمی‌شود. اما وقتی محصول کار شما بیگ پروداکشنی مانند «دانکرک» باشد خب چه کسی جرئت سرزنش شما را دارد!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 289681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟