گونه‌ای متفاوت از موسیقی مازیار عصری را گوش دهید

مازیار عصری خواننده موسیقی پاپ د گفت: شرایط خواندن تیتراژها در گذشته با امروز تفاوت دارد و در شرایط کنونی وضعیت به‌گونه‌ای است که از خواننده مبالغی مانند ۴۰ یا ۵۰ میلیون را طلب می‌کنند تا فرصتی را برای خواندن تیراژ در اخیتار او قرار بدهند. در گذشته اگر یک خواننده تیراژی را می‌خواند،
وی افزود: وضعیت شهرت او از این رو به آن رو می‌شد، اما در شرایط فعلی مانند گذشته تأثیرگذار و ارزشمند نیست و در این روند اگر یک تک قطعه خوب از یک خواننده منتشر شود، تأثیر آن به مراتب بیشتر از سایر موارد است.
عصری یادآور شد: همچنان کارهایم را برای تلویزیون تولید می‌کنم، اما حدود ۶ ماه است که تک قطعه‌ای منتشر نکرده‌ام چرا که مشغول گردآوری یک آلبوم موسیقی هستم.
وی ادامه داد:آلبوم جدیدم ۱۰ قطعه دارد و بیشتر آثار فضای شاد دارد و شاید تنها یکی دو قطعه آرام در این اثر وجود داشته باشد.
این خواننده موسیقی پاپ تصریح کرد: در تولید قطعه‌های این آلبوم سعی کرده‌ایم این قطعه‌ها با حال و هوای این روز‌ها تناسب داشته باشد و تلاش می‌کنم آلبوم جدیدم نسبت به کار‌های قبلی خودم متفاوت باشد نه آثار دیگر همکارانم.
وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: در آلبوم جدیدم صدا همان صدا است فقط تلاش می‌کنم مخاطبان شکل جدیدی از موسیقی مازیار را گوش بدهند و در این روند قطعه‌ها با تکنیک‌های جدید خوانده شده و قطعه‌ها هم به روز ساخته شده است.
عصری یادآور شد: سعی کرده‌ایم در آلبوم جدید بیشتر سلیقه مخاطبانم را در نظر بگیرم تا سلیقه شخصی خودم را. بیشتر ترانه‌ها و ملودی‌های آلبوم جدیدم آثار نیلوفر منصوری است و تنظیم قطعه‌ها را هم پویان اعتصامی و محسن زیرک بر عهده داشته‌اند. همچنین ترانه یکی دو قطعه را نیز نوشین بختیاری سروده است.
وی خاطرنشان کرد: نام آلبوم جدیدم هنوز مشخص نشده چرا که نام بیشتر آلبوم‌ها در لحظه آخر تغییر می‌کند مانند آلبوم قبلی‌ام.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 285242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟