حسین یاری به از یاد رفته ها پیوست

تصویربرداری سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان که از ۱۷ تیر ماه با حضور مدیران سیما و اهالی رسانه آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.
در تازه ترین مرحله ساخت این سریال، حسین یاری به جمع بازیگران سریال پیوست و لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی و رضا یزدانی جلوی دوربین رفتند.
لیلا بلوکات در این سریال نقش دختری به نام قمر را بازی می کند که فرزند یک ارباب زاده است. سیما تیرانداز نقش زنی خود ساخته را ایفا می کند که از برادرش با بازی مهدی سلوکی نگهداری می کند. رضا یزدانی نیز در این سریال نقش یک جوان عاشق پیشه از طبقه ثروتمند را ایفا می کند که دلبسته دختری از طبقه ضعیف شده است.
حسین یاری نیز که به تازگی به جمع بازیگران سریال «از یادها رفته» ملحق شده است به زودی جلوی دوربین می رود.
پیش از این بازیگرانی همچون هلیا امامی و رسول نجفیان جلوی دوربین رفته بودند.
مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته می شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می پردازد که به دلیل عدم شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می شود اما با کشف حقیقت سنتها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می رسد.
تصویربرداری این سریال علاوه بر تهران در سایر شهرستان ها و در لوکیشن های متفاوت انجام می شود.
عوامل سریال «از یادها رفته» عبارتند از نویسنده: حامد افضلی‌ و رویا خسرونجدی، تدوین: شوکا زندباف، مدیر تصویربرداری: ایرج عاشوری، صدابردار: محمود سماک باشی، چهره پرداز: مهین نویدی، مدیر تولید: دانیال کاشانچی و مهدی تحویلیان، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، عکاس: پریدخت اصباح، مشاور امور رسانه ای: علی زادمهر.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 282492 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟