کارگردان معروف از ساخت یک سریال خبر داد

«داریوش فرهنگ» بازیگر Actor سریال «در جست‌وجوی آرامش» به کارگردانی سعید سلطانی با اشاره به حضورش در این سریال و اینکه آیا تولید چنین آثاری می‌تواند از لحاظ کیفی تلویزیون را به تولیدات دهه 70 برساند، گفت: قطعا افرادی که در این زمینه تلاش می‌کنند تا کاری جدید انجام دهند فعالیتی موثر در این بخش خواهند داشت و ما هم امیدواریم تا تکمیل کننده این حرکت باشیم.
وی ادامه داد: سریال‌هایی که در دهه ۶۰ و ۷۰ تولید و پخش می‌شد اغلب از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار بود و این امید می‌رود تا فرهنگ،‌ ذوق و سلیقه بهتر چه بصری و چه اجتماعی بالا ببریم.
این کارگردان در ادامه بیان داشت: ما نباید سهل پسندی و آسان پسندی را رواج دهیم و سریال‌هایی که چنین چیزهایی را رواج می‌دهند، مانند افرادی هستند که کتاب نمی‌خوانند و من به آنها کاری ندارم.
کارگردان سریال «سلطان و شبان» با اشاره به حضور کمرنگ خود در عرصه سریال سازی نیز گفت: حقیقت این است که در این چند سال دوستان مرا بیشتر به سمت بازیگری بردند و من هم ناراضی نیستم. از طرفی احتیاج به یک خانه تکانی با خودم داشتم و فکر می‌کنم که سال آینده سریالی را برای تلویزیون کارگردانی کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 281178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟