هلیا امامی در سریال تاریخی از یادها رفته

هلیا امامی بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون از حضور خود سریال «از یادها رفته» گفت:در این سریال نقش «مهربانو» را ایفا می کنم ،دختری که در دهه 20 در یک خانوداه متوسط با پدر، نامادری و برادر نامادریش زندگی می کند .که تحت حمایت یک خانواده، او را به خارج می فرستند تا در آنجا به تحصیل بپردازد. مهربانو در آنجا خبرنگاری می خواند و البته بعد از برگشت به ایران دچار مشکلاتی می شود اما در کل دختر با جسارت و توانمند است.
وی ادامه داد: نقش بسیار متفاوت ، سخت ، پر پیچ و خم و پر فراز و نشیبی است و امیدوارم که بتوانم از پس ایفای آن بر بیایم تا اعتمادی که کارگردان و تهیه کننده سریال به من داشته اند بی جواب نماند.
وی از حضورش در یک فیلم سینمایی Movie تاریخی خبر داد و گفت: در فیلم «آتش و قداره» هم حضور دارم که فضایی تاریخی دارد و حسین یاری در هر دو این آثار نقش مقابلم را بازی می کند. مهربانو در سریال «از یادها» رفته حال و هوای متفاوت تری با شخصیتم در سینمایی «آتش و قداره »دارد.
لازم به ذکر است که سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان برای شبکه پنج سیما ساخته می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟