علیرام نورایی: به دیده نشدن عادت کردم / عجایبی در سینمای ایران

علیرام نورایی در ارتباط با فعالیت‌های اخیرش در این عرصه‌،گفت:‌ در حال حاضر به دلیل حضورم در سریال تلویزیونی که کارگردانی آن را بهرام بهرامیان بر عهده دارد، نتوانستم در هیچ پروژه سینمایی حضور پیدا کنم، این مجموعه یک کار تاریخی است که زمان‌بر خواهد بود.
وی در ادامه افزود: به دلیل برخی ملاحظات نمی‌توانم در مورد این سریال اطلاعات خاصی دهم مگر همان مواردی که منتشر شده است، اما تنها فیلم سینمایی Movie که در نویت اکران دارم «امپراتوری جهنم»، به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی است که امیدوارم در فرصت مناسب اکران شود و مورد اقبال عمومی قرار گیرد.

*بازی در آثار تاریخی مرا از روزمرگی خارج می‌کند
این بازیگر Actor در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی‌کنید با حضور در آثار تاریخی چه در عرصه سینما Cinema و چه تلویزیون تقریبا برای کارگردان‌ها به یکی از گزینه‌های ثابت در این عرصه مبدل خواهید شد که ممکن است شما را به تکرار بکشاند، گفت: به هیچ عنوان نگاه این چنینی ندارم و اتفاقاً از پیشنهادهایی که در این رابطه باشد استقبال می‌کنم چرا که بازی در آثار تاریخی را به شدت دوست دارم همچنین باید بگویم حضور در این آثار جزو مواردی است که تجربه‌های ویژه‌این عرصه مرا از روزمرگی و یکنواختی فضای حاضر خارج می‌کند. حضور در آثار تاریخی برایم بسیار جذاب است و کمک می‌کند که با زندگی ماشینی فاصله بگیرم.

*به دیده نشدن در زمانی که فکر می‌کردم دیده‌ می‌شوم عادت کردم/ عجایبی در سینمای ایران
بازیگر فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران»‌ در این باره که طی سال‌های اخیر در چند پروژه سینمایی مهم حضور داشته، اما این فیلم‌ها با نامهربانی از حضور در جشنواره‌ها و یا محافلی که از دیده شدنش در روند کاری یک بازیگر تأثیرگذار باشد شده است عنوان کرد: بله، درست است همیشه در پروژه‌های مختلفی که حضور داشتم اتفاق‌هایی از این دست افتاده است و من تقریباً به آنها عادت کرده‌ام و اتفاقاتی که برای برخی از فیلم‌هایی که در آنها حضور داشتم افتاده است برایم بسیار عجیب بوده و کمی با نامهربانی با آنها برخورد شده است. پروژه‌های بزرگی که دیده نشدند این هم جزو عجایب سینمای این مملکت است، امیدوارم برای فیلم سینمایی «امپراتوری جهنم» اتفاقات خوشایندی بیفتد. واقعاً به این شرایط عادت کردم و می‌دانم زمانی که فکر می‌کنم باید دیده شوم، دیده نشوم. این از ابتدا در این حرفه همراه من بوده است.

*روی فیلم‌هایی که بازی کردم غیرتی هستم
این بازیگر درباره مجموعه آثاری که تا به امروز در آن حضور داشته است، گفت: واقعاً‌ نمی‌توانم بین کاراکترهایی که آنها را ایفا کرده‌ام تفاوت بگذارم چرا که واقعا همه آنها را دوست دارم و به نوعی روی فیلم‌هایی که حضور داشتم غیرتی هستم. اصلاً نمی‌توانم آنها را با یکدیگر مقایسه کنم.
بازیگر فیلم سینمایی «استرداد» گفت: برای ساخت فیلم سینمایی «امپراتوری جهنم» به صورت کلی زحمت زیادی کشیده شد در آن فیلم نقش اصلی بر عهده استاد علی نصیریان است او برای ایفای این نقش بسیار زحمت کشید و ارزو می‌کنم این فیلم به آنچه که لیاقتش است در زمان اکران دست پیدا کند.

*خلوت کردن نصیریان در پشت صحنه برای تمرکز کردن
او درباره همکاری با علی نصیریان پیشکسوت بازیگری در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: همکاری با این بازیگر پیشکسوت بسیار ویژه و مغتنم است آقای نصیریان بی‌نظیر هستند و همواره در پروژه‌های مختلف هنگامی که پشت صحنه هستند در گوشه‌ای خلوت می‌کنند و روی کاراکتری که قرار است آن را ایفا کنند تمرکز می‌کنند. ثانیه به ثانیه در کنار آقای نصیریان بودن یک دانشگاه بازیگری است و افتخار می‌کنم که توانستم در کنارشان باشم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟