شخصیت‌های کارتونی نوستالژیکی گرد هم آمده اند! +عکس های دیدنی

همه ما در کودکی تماشای کارتون و دنبال کردن قصه‌های پر فراز و نشیب شخصیت‌های کارتونی را دوست داشتیم. کاراکترهای کارتونی همه دارای شخصیت‌های خاص خود بودند که برای بینندگان شناخته شده و جذاب به شمار می‌رفتند.

دو نویسنده خلاق به نامهای Adam Horowitz و Edward Lawrence سریالی از شخصیت‌های کارتونی نوشته اند. کاراکترهای کارتون‌های کودکی را به یک سریال پر محتوا و دیدنی تبدیل کرده اند.

این سریال با نام once upon a time یا به اصطلاحی ” روزی روزگاری ” از سال ۲۰۱۱ میلادی از شبکه ABC به روی آنتن رفته است و تاکنون شش فصل از این سریال ساخته و به روی آنتن رفته و همچنان ادامه دارد. این مجموعه تلویزیونی که در رده فیلمهای خانوادگی فانتزی به شمار می‌رود برای کودکان دیروز بسیار دیدنی است.

شخصیت‌های کارتونی بزرگ شدند

شخصیت کارتونی

شخصیت‌های کارتونی همگی جذابیت خاص خودشان را داشتند، حتی اگر منفی بودند برای کودکان قابل ستایش بودند. این مجموعه که بر پایه داستانهای فانتزی و رمز آلود بنا شده است از تمامی این شخصیت‌ها شکل گرفته است.

تمامی کاراکترهای کارتونی مانند سیندرلا، سفید برفی، کاپیتان هوک، زیبای خفته، پینوکیو، دیو و دلبر و . . . در این سریال حضور دارند. با این حالت که همه کاراکترها بزرگ شده‌اند و با هم زندگی می‌کنند. ذات و سرشت شخصیت‌ها همانی که در کارتون خودشان بوده است بدون تغییر در داستان لحاظ شده و صفات تغییری ندارد.

بازیگرانی همچون جنیفر گودین، جنیفر موریسون، لانا پاریلا، جاش دالاس، امیلی دی راوین، ایان بیلی و . . . جایگزین سفید برفی، پینوکیو، سیندرلا، پیترپن، کاپیتان هوک، ملکه شیطانی و . . . هستند.

روزی روزگاری

داستان روزی روزگاری از آنجا شروع می‌شود که دختر جوانی به نام اما وارد ( استوری بروک) یک شهر خیالی یا بهتر است بگوییم شهری که اصلا وجود ندارد می‌شود.

مردمان این شهر تمامی کاراکترهای کارتونهای گذشته هستند که توسط طلسم ملکه شیطانی اسیر شده اند… نویسنده در این داستان تاکید بسیاری بر روی مسائل عاطفی و احساسی به خصوص روابط مادر و فرزندی دارد. به نحوی که معتقد است عشق واقعی اکسیری است دست نیافتنی و بسیار نادر که تنها در قلب برخی از افراد شکل می‌گیرد.

قلب را کانون عشق ناب می‌داند و کسی که بتواند قلب دیگری را تصاحب کند صاحب تمامی اعمال و رفتار او می‌شود. شخصیت‌های این مجموعه مانند پازلی هستند که در کنار هم داستان‌های شهر استوری بروک را می‌سازند.

کارتونهای دیروز، سریال امروز

نیم نگاهی داریم به شخصیت‌های کارتونی که در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

ملکه+شیطانی

همان جادوگر خبیثی که سفید برفی را به خوابی عمیق طلسم کرد که در این سریال نیز از شخصیت‌های منفی و سرکش است و همچنان دشمنی با سفید برفی را ادامه می‌دهد ولی حس مادرانه‌اش در داستان سبب تغییر اخلاقش می‌شود.

 یا سفید برفی

سفید برفی

دختری احساسی و مهربان در عین حال بسیار قوی و جسور است که دلباخته و عاشق است. می کوشد ملکه شیطانی را شکست دهد و در عین حال زندگی دخترش را نجات دهد. سفید برفی در این سریال مادر بزرگ می‌شود.

کاپیتان هوک

کاپیتان هوک

جوانی پر شور با یک دست و دست دیگری که مانند کارتونش یک قلاب است. کاپیتان هوک در این سریال مرد موفقی است که دیر یا زود داماد سفید برفی می‌شود.

دلبر

اگر داستان دیو و دلبر را به خاطر داشته باشید با دختر کتاب خوانی که دوستدار تغییر در زندگی‌اش بود خوب آشنا هستید. او در این سریال همسر مرد شرور و دیو صفتی می‌شود که تغییرات بسیاری در او ایجاد می‌کند.

 السا ملکه برفی

ملکه+برفی

السا ملکه برفی که جادوی برفی کردن از کودکی در ذات او نهاده شده است.

 صاحب سگهای خالدار

صاحب+سگ+های+خالدار

از شخصیت‌های منفی سریال که در خراب کاری رتبه نخست پس از رجینا را دارد.

 پینوکیو

پنیو کیو

پینوکیوی چوبی دوست داشتنی در این سریال نیز همچنان دوست داشتنی و پر رمز و راز است.

طبق وفاداری نویسنده به داستانهای واقعی کاراکترها، پینوکیو در نهایت به عروسکی چوبی تبدیل می‌شود.

شجاع دل

دختر شرور و تک تیراندازی که در این سریال نیز مانند کارتونش محافظت و نگهداری از سه برادر کوچکش اولویت نخست و حائز اهمیت اوست.

پیترپن، سیندرلا، شنل قرمزی، پری دریایی، آلیس در سرزمین عجایب، رابین هود و بسیاری از کارتونهای دوران کودکی را می‌توانید. با داستانهای متفاوت که همگی به نحوی به یکدیگر مربوط می‌شوند را در این سریال ببینید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 272530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟