بازیگر سینما از زندگی خود گفت / شوهرم  را در جوانی از دست دادم + عکس

شیرین یزدان‌بخش بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های خود در سال 96 گفت: امسال تاکنون تنها در یک فیلم به نام "جاده قدیم" به ایفای نقش پرداخته‌ام و هنوز هم فیلمبرداری این اثر ادامه دارد و به جز این اثر هنوز کار دیگری را انجام نداده‌ام. البته هنوز ابتدای سال است و کارهای دیگر معمولاً در نیمه دوم سال اتفاق می‌افتد.

وی درباره نقشش در این فیلم افزود: با این سن و سالی که من دارم تنها به من نقش مادر می‌دهند و در این فیلم هم مثل گذشته در نقش مادر یک خانواده ظاهر شده‌ام. جاده قدیم مضمونی اجتماعی داشته و به یکی از مشکلات جامعه می‌پردازد.

بازیگر بوسیدن روی ماه درباره نحوه حضور جوانان در سینما تصریح کرد: واقعیت امر نمی‌دانم چه طور باید وارد عرصه بازیگری شد. خود من تصادفی وارد عرصه سینما شدم و این سوال را باید کسانی پاسخ دهند که مراحل مختلف سینما را گذرانده اند.

وی درباره چگونگی حضور خود در بازیگری تاکید کرد: پس از بازنشستگی اوقات فراغتم را به دیدن تئاتر می‌رفتم. در یکی از همین تئاتر‌ها کارگردانی به من گفت برای نقشی به بازیگری مثل من که شناخته‌شده هم نباشد نیاز دارند و قرار شد همان یک کار را بازی کنم که آن یکبار کار هنوز تمام نشده است.

بازیگر فیلم "ابد و یک روز" در مورد سختی‌های ایفای نقش مخصوصاً اشک ریختن افزود: همه چیز به دل آدم بستگی دارد. گاهی وقت‌ها دل آم پر است و نقش هم بر جانش می‌نشیند و راحت اشک می‌ریزد اما اگر این اتفاق نیافتاد باید به وسیله‌های دیگر اشک را ایجاد کرد.

وی در همین راستا ادامه داد: این اتفاق و نشستن نقش بر دلم در فیلم بوسیدن روی ماه برای من افتاد و در آن فیلم از ته دل اشک ریختم. در آن فیلم در حدی اشک ریختم که چندین بار کات دادند و دوباره فیلمبرداری کردند.

یزدان‌بخش با اشاره به دلیل نزدیکی با نقش خود در فیلم بوسیدن روی ماه خاطرنشان کرد: من با فیلم بوسیدن روی ماه ارتباط ویژه‌ای برقرار کردم و اشک‌های من در آن اثر کاملاً طبیعی است زیرا من همسرم را در سن 42 سالگی و بسیار جوان از دست دادم و همین عاملی بود تا این فیلم تا این حد بر جان من بنشیند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 271896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟