توضیحات هاشم آقا درباره فصل دوم شهرزاد

این بازیگر Actor درباره‌ فعالیت این روزهایش گفت: این روزها مشغول فیلمبرداری سریال «شهرزاد» هستم که اولین قسمت آن قرار است ۲۹ خرداد توزیع شود.

سلطانی درباره محتوای فصل دوم «شهرزاد» ‌نیز یادآور شد: فصل دوم «شهرزاد» ادامه فصل یک است؛ یعنی ما پرش مکانی و زمانی نداریم. از همان جایی که قصه تمام شده است فصل دوم با همان کاراکترها شروع می‌شود مگر اینکه کاراکترهایی به دلایل مختلف یا فوت شده‌اند یا نقش‌شان در قصه تمام شده است وگرنه همان روال است.

این بازیگر همچنین یادآور شد: قطعا در فصل دوم سعی شده است ضعف‌های فصل اول دیگر نباشد و به محاسن آن توجه بیشتری شده است. در فصل دوم با وسواس بیشتری هم جلو می‌رویم.

او درباره کاراکتر خود در مجموعه «شهرزاد» و اینکه آیا حضورش تا پایان ادامه خواهد داشت؟ اظهار کرد: کاراکتر من همان پدر فرهاد و یک حجره‌داری است که در دسته بزرگ‌آقا بوده است. همان نگرانی‌ها، همان انگیزه‌ها و همان گذشته‌ها را دارد. امیدواریم که تا پایان این کاراکتر ادامه پیدا کند.

سلطانی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود از حضورش در سریال «زیر پای مادر» خبر داد و گفت: این سریال طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده، قرار است در ایام رمضان از تلویزیون به روی آنتن برود. در این مجموعه نیز نقش متفاوتی را ایفا می‌کنم. تبعا هر نقش متفاوت است و ممکن است تشابهات و تفاوت‌هایی داشته باشند و کاراکتری که ایفا می‌کنم کاراکتر مجزایی است و اسم و شخصیت دیگری دارد که امیدواریم بتوانیم این ذهنیت را به عینیت تبدیل کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 266639 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟