بازیگر زن و علاقه اش به بازیگری از کودکی

وی گفت: دو پیشنهاد کاری دارم که یکی برای سینما Cinema و دیگری برای تئاتر است که منتظر هستم ، ایفای نقشم در پرستاران تمام شود تا به سراغ کارهای جدید بروم.

نادری در خصوص سریال پرستاران نیز گفت:خیلی خوشحالم که در این سریال بازی کردم و توانستم نکات اولیه پرستاری را یاد بگیرم و این جزو اتفاق های خوب این سریال برایم بود.

بازیگر سریال پرستاران درباره اینکه آیا دلش میخواهد که پرستار باشد ، گفت: از کودکی آرزویم بازیگری بود و دوست داشتم بازیگر Actor باشم.

وی درباره این موضوع که سریال پرستاران کپی از سریال هم نام خارجی اش است نیز گفت: هسته اصلی و موضوع یکی است اما مهم پرداختن به آن است این سریال به سبک ایرانی ساخته شده است، کلیت موضوع هم این است که هر کشوری برای خودش پرستار دارد و اتفاق های خاصی که در بیمارستان ها می افتد.

فاطمه گودرزی و عاطفه رضوی در نقش سوپروایزر و لیندا کیانی، الناز حبیبی و فریبا نادری در نقش پرستار، پنج بازیگر اصلی سریال هستند. امین زندگانی، مهدی صبایی، سیاوش خیرابی، صفا آقاجانی، مریم یوسف، رضا توکلی، محمد عمرانی، اشکان اشتیاق، نسرین نکیسا، ایمان باقری، شهنام شهابی، شهرام قائدی، شهرام عبدلی و محمد فیلی از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 266631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟