دیوار شیشه‌ای و روز های آخر فیلمبرداری

در اپیزود جدید «دیوار شیشه‌ای»، متین حیدرنیا، ایمان صفا، هدی آهنگر و شهین تسلیمی به کارگردانی راما قویدل نقش آفرینی کرده‌اند. در خلاصه داستان احمد آمده است: احمد شاگرد سوپرماکت است و هنگامی که سفارش مشتری را می برد، در بین راه یک کیف پول پیدا می کند که ...

مجموعه تلویزیونی دیوار شیشه ای به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان، در 20 قسمت 50 دقیقه ای تولید شده است و به قلم محمد محمود سلطانی، روح الله صدیقی، سارا خسرو آبادی، ندا نوبخت و مسعود کرمی به رشته تحریر درآمده است که از شنبه تا چهارشنبه هر شب حوالی ساعت 22:30 از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.نگاه طنازانه مجموعه نمایشی «ازاینجا تا اونجا» به آثار شوم مواد مخدر Drugs صنعتی

قسمت 24 مجموعه نمایشی «از اینجا تا اونجا» به کارگردانی مسعود عسگری با موضوع مواد مخدر، امروز 31 اردیبهشت ساعت 16 به روی آنتن خواهد رفت.

این مجموعه نمایشی به تهیه کنندگی جمشید تربتی با محوریت پیشگیری از گرایش جوانان به مصرف مواد مخدر، تولید شده که دارای دو اپیزود متفاوت در دو دوره زمانی قجر و رئال است. در هر کدام از این دوران، بازیگران ثابت و مهمان مقابل دوربین رفتند و بهراد خرازی"استند آپ من" این مجموعه تلویزیونی است.

مجموعه نمایشی از اینجا تا اونجا در26 قسمت30 دقیقه ای، درگروه اجتماعی شبکه یک سیما و با مشارکت ستاد مبارزه با مخدر تهیه و تولید شده است. دو قسمت پایانی این مجموعه نیز روزهای سه شنبه و چهارشنبه دوم و سوم خرداد حوالی ساعت 16 از شبکه یک پخش خواهد شد.

عوامل تولید این مجموعه عبارتند از: مدیرصدابرداری محمد حبیبی، نویسندگان سینا سعید وزیری و محمدرضا عباس نژاد، طراح گریم مهیا میمی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز جاوید یزدانی، گروه کارگردانی مهدی حسینی و علیرضا الهی، منشی صحنه آناهیتا کارخانه، تدوینگر رسول محزون، آهنگساز امیر عباسیان، طراح صحنه و لباس امیر بنایی، مدیر تولید: فرجام نیک فرجام.میزبانی از هشت کارآفرین برتر کشور امشب در برنامه پایش

برنامه اقتصادی پایش امشب یکشنبه31اردیبهشت ضمن پیگیری موضوعات اقتصادی روز و مشکلات تولیدکنندگان، روش های موفقیت در کسب و کار را به بینندگان معرفی می کند.

پایش امشب همچنین میزبان هشت کارآفرین برتر کشور در حوزه های مختلف تولیدی از جمله نرم افزار، سخت افزار، سایت های آموزشی و تولید پنجره های دوجداره خواهد بود که ضمن معرفی کسب خود، رموز موفقیت و موانع پیش روی کسب و کار خود را بیان خواهند کرد. علی هدایتی، وحید اقطاعی، راحله عباسی، نغمه عقیلی، سید اسماعیل قشمشم، حامد ابرقویی، امین اسماعیلی و علیرضا سوارانی هشت کارآفرینی هستند که امشب با کوله باری از تجربه موفق در راه اندازی کسب و کار جدید، به برنامه تحلیلی پایش می آیند. در سوال نظرسنجی برنامه این هفته هم از بینندگان پرسیده شده است: برای کدام هدف پایش را تماشا می کنید؟ 1- پیگیری مشکلات کسب و کار 2- تحلیل اقتصادی 3- راز موفقیت کارآفرینان. بینندگان می‌توانند برای شرکت در این نظرسنجی عدد گزینه مورد نظر را به شماره پیامک 30000111 ارسال کنند.

برنامه پایش کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداود اسفندیاری از این شبکه پخش می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 266175 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟