نمایش به دنیا آمدن در جشنواره کلن

فیلم سینمایی «به دنیا آمدن» به کارگردانی محسن عبدالوهاب و تهیه کنندگی محمد احمدی در ششمین حضور بین المللی خود در سومین جشنواره فیلم های ایرانی کلن به نمایش درمی آید.

این جشنواره از سوم تا هفتم خرداد ماه در آلمان برگزار خواهد شد.

«به دنیا آمدن» در اولین حضور بین المللی خود در بخش مسابقه جشنواره فیلم توکیو به نمایش درآمد و پس از آن در جشنواره فیلم اکس گراند آلمان، جشنواره فیلم های آسیایی وزول نمایش داشت که در این رویداد جایزه بزرگ هیأت داوران را نیز به خود اختصاص داد.

جشنواره فیلم های ایرانی در ادینبورگ و برنامه شب های ایرانی من در لندن، نمایش های بعدی آخرین ساخته عبدالوهاب بودند.

این فیلم در ادامه و در هفتمین حضور بین المللی خود در بخش مسابقه سومین جشنواره فیلم های ایرانی زوریخ به نمایش درمی آید که از ۱۱ تا ۱۷ خرداد ماه در کشور سوییس برگزار می شود.

پخش بین المللی فیلم مذکور توسط محمد اطبایی انجام می شود.

هدایت هاشمی، الهام کردا، پونه عبدالکریم زاده، نیکی نصیریان، رضا مرتضوی، رویا جاویدنیا، مهدی امیری، اسماعیل پوررضا، سیاوش نقشبندی و بهناز جعفری بازیگران این فیلم سینمایی Movie هستند.

در خلاصه داستان «به دنیا آمدن» آمده: زن و شوهری در آستانه میانسالگی برای ادامه مسیر زندگی شان با یکدیگر دچار مشکل می شوند… .

این فیلم در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر به نمایش درآمد و در سه بخش بهترین تدوین، بهترین بازیگر Actor نقش اول زن و بهترین موسیقی متن کاندیدای دریافت جایزه شد.

ساخته عبدالوهاب پس از گذشت دو سال از تولیدش هنوز به نمایش عمومی درنیامده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 266160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟