دم سرد در راه امریکا

پل اسبریزی مدیر انتخاب فیلم های فستیوال «دریاچه ماموت»، «دَم سرد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عباس رزیجی را فیلمی زیبا و غافلگیر کننده با شخصیت های غیرمعمول اما واقعی و معتبر توصیف کرد و در متن دورنگارش نوشت که دعوت فیلم «دم سرد» به فستیوال «دریاچه ماموت» برای من لذت بزرگی دارد، من از «دم سرد» دعوت می کنم تا بخشی از جشنواره سال ٢٠١٧ ما باشد. سومین دوره این جشنواره از تاریخ ۲۴ لغایت ٢٨ ماه می در ایالت کالفرنیا برگزار می شود.

بیتا بادران پس از ۶ سال دوری از دنیای بازیگری با این فیلم به سینما Cinema بازگشت و از نکات دیگر «دم سرد» می توان به حضور بازیگرانی اشاره کرد که برای نخستین بار در نقش های محوری و مکمل مقابل دوربین این فیلم رفته اند.

مجید مظفری، نادر نادر پور، پریچهر ریالی، حمیده عابدی و عزت الله رمضانی فر بازیگران فیلم هستند و از میان عوامل اصلی می توان به عباس رزیجی در مقام نویسنده، تهیه کننده و کارگردان، علی تبریزی در مقام مدیر فیلمبرداری، احمد صالحی در کسوت صدابردار و سهراب خسروی در مقام تدوینگر اشاره کرد.

عکاس فیلم فتاح ذینوری بوده و تمامی مراحل فنی آن در لابراتوار دیجیتال مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی انجام شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 261585 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟