اپیزود بیم و امید به روزهای بهتر رسید

شبکه یک، داود بیدل این قصه را به قلم علی حدادی کارگردانی کرده است که در خلاصه داستان آن آمده است: امین و سارا دودانشجوی جوان که دل درگرو هم دارند، آماده اند تا زندگی ساده و شیرینی را در کشاکش سختی ها و تلخی ها آغاز کنند اما این راه چندان هم هموار نیست... .

قصه بیم و امید در شش قسمت تولید شده است که از جمعه تا چهارشنبه هر شب حوالی ساعت 22:10 به روی آنتن می رود. بازیگران این قصه عبارتند از: فخرالدین صدیق شریف، صدرالدین شجره، مهران رجبی، مهری آل آقا، مهروز ناصر شریف، نیما راد، فریبا طالبی و ریحانه رضی. سایر عوامل این اپیزود عبارتند از: مدیرتصویربرداری حسین ناظریان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز فرزین فتحی ، صدابردار محمد نقوی، طراح صحنه و لباس محسن شریفی، طراح گریم محسن دارسنج، مدیر تولید حسین پورکیانی، مدیر تدارکات افشین رئوفی، منشی صحنه عاطفه هادی، تدوین حمید نجفی راد، عکاس امیر فائض و مهدی دلخواسته، تیتراژ محراب مشهدبان.

مجموعه تلویزیونی روزهای بهتر به تهیه کنندگی احمد زالی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در شش اپیزود توسط کارگردان های مختلف ساخته می شود و تاکنون ساخت سه اپیزود آن به پایان رسیده و دو قصه"گذر از مه" به کارگردانی حمیدرضا لوافی و"چهارگاه" ساخته بیژن میرباقری به روی آنتن رفته اند (امشب 30 فروردین آخرین قسمت چهارگاه پخش می شود) و اپیزودهای بعدی نیز به مرور وارد محله تصویربرداری می شوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 258543 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟