پایتخت در رمضان هم پخش نمی شود

دو روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر این‌که تولید «پایتخت ۵» متوقف شد. خبری که یکشنبه شب الهام غفوری در گفت‌وگو با یکی از سایت‌های سینمایی آن را تکذیب و عنوان کرد که همه‌چیز طبق روال پیش می‌رود و فیلمبرداری به‌زودی آغاز خواهد شد.

او در این گفت‌وگو افزود: این خبر را تکذیب می‌کنم. نمی‌دانم چرا چنین خبری منتشر شده است. تیم ما در حال انجام کارها بر طبق برنامه است و همه چیز در دفتر ما روی روال است. پیش‌تولید این مجموعه نیز متوقف نشده و در حال آماده کردن آن برای پخش در ماه رمضان سال ۹۶ هستیم. به‌زودی مجموعه را کلید خواهیم زد و در روزهای آینده در این ‌باره اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

اما شنیده‌های حاکی از این است که اختلافاتی مابین برخی از عوامل اصلی تولید و نگارش این سریال با‌ سازمان فرهنگی اوج شکل گرفته که این‌ سازمان به‌عنوان تهیه‌کننده اصلی این مجموعه کار را متوقف کرده و به‌نظر می‌رسد فعلا تمایلی به ساخت آن و اعطای سرمایه ندارد.

آن‌طور که باخبر شدیم گویا این اختلافات از جایی شکل گرفته که آن چند عامل اصلی تیم تولید و نگارش «پایتخت» در گوشه‌و‌کنار ادعا داشتند که به‌هیچ عنوان حاضر به سفارشی‌سازی و استفاده از خطوط و جهت فکری‌ سازمان اوج نیستند و منتقل‌شدن این حرف‌ها به مدیران ‌سازمان اوج، دوگروه را وارد اختلاف‌نظرهایی جدی کرده است؛ اختلاف‌نظرهایی که متوجه شخص سیروس مقدم نیست بلکه مربوط به دو یا سه نفر دیگر از اعضای اصلی تیم است. به‌همین خاطر حالا شاید بتوان با قاطعیت گفت که «پایتخت۵» به ماه مبارک رمضان نمی‌رسد و از آن‌جایی که روزهای عزاداری باتوجه به هم‌زمانی با نیمه خرداد‌ماه در این ماه زیادتر از سال‌های قبل است پخش این مجموعه اتفاق مناسبی برای تلویزیون نیست.

براین اساس پیش‌بینی می‌شود که طی روزها و هفته‌های آینده این گروه و ‌سازمان باهم به توافقی دوباره برسند و پخش مجموعه «پایتخت۵» را به نوروز سال ۹۷ برسانند چراکه به جهت لوکیشن‌های متعدد خارج از کشور این مجموعه، اصلا امکان تولید این سریال به جهت اجرایی وجود نخواهد داشت و قطعا الهام غفوری هم خودش به این موضوع اذعان دارد اما احتمالا نخواسته است که دامنه‌ حاشیه‌های این سریال را بیشتر و اختلافات را پررنگ‌تر کند!

با این حساب باید منتظر ماند و دید که همکاری بعدی سیروس مقدم با ‌سازمان فرهنگی هنری اوج که با عنوان هنگام بیداری قرار بود ساخته شود به کجا می‌رسد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 258126 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟