کیانوش عیاری تکذیب کرد

کیانوش عیاری اخبار اعلام شده در خبرگزاری ها و نشریات مختلف برای سریال جدیدش را یک شایعه احمقانه خواند و افزود: من نمی دانم این اطلاعات غلط که در واقع دروغ مطلق است و هیچ کدامش صحت ندارد از کجا آمده است!
کارگردان سریال ماندگار «روزگار قریب» که این مجموعه را با وسواس بسیار ساخت و با استقبال مخاطب هم مواجه شد، می گوید: هیچ یک از بازیگران عزیزی که از آنها در خبرگزاری ها و سایت های مختلف نام برده شده است انتخاب ما برای این مجموعه نیستند و ما با هیچکس مذاکره ای نداشته ایم، جالب است که تعدادی از این بازیگران اصلاً با فیلمنامه ما مطابقتی ندارند.
کارگردان فیلم توقیف شده «کاناپه» و «خانه پدری» که دو مجموعه «هزاران چشم» و «روزگار قریب» را در کارنامه اش دارد در خصوص سریال «۸۷ متر» گفت این مجموعه تلویزیونی تا پایان بهار و شاید اوایل تابستان کلید خواهد خورد و احتمالاً ما هم در تهران و هم در خارج از کشور تصویربرداری خواهیم داشت.
عیاری افزود: روزهای پیش تولید و انتخاب بازیگران را پشت سر می گذاریم و تا امروز هیچ بازیگری را قطعی نکرده ایم.
کارگردان فیلم «تنوره دیو» ادامه داد: مجبورم ژانری را که در خصوص این سریال شایعه کرده اند را هم تکذیب کنم و بگویم سریال «۸۷ متر» یک داستان کاملاً اجتماعی دارد مرتبط با جامعه امروز و به هیچ وجه یک طنز تلخ قرار نیست ساخته شود.
عیاری در پایان گفت: به زودی اخبار مرتبط با این سریال تلویزیونی را در اختیار بانی فیلم قرار خواهم داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟