ریکی مارتین در نقش مدلینگ معروف

«ورساچه» سومین مجموعه از «داستان جنایی امریکایی» است که توسط رایان مورفی در مقام تهیه‌کننده اجرایی تهیه و تولید می‌شود. این سریال ماجرای قتل Murder طراح سرشناس ایتالیایی را با بازی ادگار رامیرز در نقش ورساچه و پنه لوپه کروز در نقش دوناتلا خواهر او به تصویر خواهد کشید.
به گزارش رکنا، تولید سریال «ورساچه: داستان جنایی امریکایی» از اواخرآوریل آغاز و برای پخش در سال 2018 آماده می‌شود. این مجموعه تلویزیونی در ادامه سریال تحسین‌شده «مردم علیه او جی سیمپسن: داستان جنایی امریکایی» ساخته می‌شود و بعد از آن، «کاترینا: داستان جنایی امریکایی» مقابل دوربین می‌رود که ماجرای توفان کاترینا در شهر بندری نیواورلئانز را به تصویر می‌کشد. 

آنتونیو دامیکو در سال 1982 با ورساچه ملاقات کرد و در طول 15 سال همکاری خود با طراح سرشناس ایتالیایی، به عنوان طراح خط ورزشی برند «ورساچه» مشغول به کار بود. دامیکوی 58 ساله در حال حاضر، کمپانی مد و طراحی لباس خودش را اداره می‌کند.

رابطه دامیکو با دیگر اعضای خانواده ورساچه همیشه با فراز و نشیب‌هایی روبه‌رو بوده است. دوناتلا ورساچه در گفت‌وگویی که مارس 1999 انجام داده بود یادآور شد: «رابطه من با آنتونیو عینا شبیه زمانی است که جانی زنده بود. به عنوان دوست برادرم برایش احترام قایلم اما هرگز از شخصیتش خوشم نیامده است. ارتباط ما به همین شکل هم باقی خواهد ماند.»
بعد از ترور Assassination مرگبار ورساچه در ژوییه 1997، بخش قابل توجهی از اموال به جا مانده از او به دامیکو رسید که بعدها با کمک وکلا، بخشی از این میراث به اعضای خانواده ورساچه تعلق گرفت.
ریکی مارتین خواننده 45 ساله پورتوریکویی چندان هم در زمینه بازیگری بی‌تجربه نیست. او پیش از این، به عنوانبازیگر Actor مهمان در سریال «خوشی» (Glee) به تهیه‌کنندگی مورفی حضور داشته و همچنین در نمایش‌های «اویتا» و «بینوایان» در تئاتر برادوی روی صحنه رفته است. «پا برهنه در بهشت» و «بیمارستان عمومی» از دیگر سریال‌های تلویزیونی کارنامه حرفه‌ای مارتین به شمار می‌روند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟