واکنش های سیاسیون به صحبت های جنجالی مهران مدیری  در برنامه دورهمی+ فیلم
حجم ویدیو: 34.30M | مدت زمان ویدیو: 00:02:54

صحبت‌های دیشب مهران مدیری، با استقبال برخی رسانه‌ها روبرو شد و به عنوان انتقاد از دولت یازدهم مورد تشویق قرار گرفت. در مقابل، فضای مجازی هم شاهد انتقادهایی شد که استفاده جناحی از آنتن تلویزیون را در یک برنامه طنز، مورد نکوهش قرار دادند. مهران مدیری در قسمت‌های پایانی برنامه دورهمی در جملاتی با طعنه و کنایه درباره انتخابات مطرح کرد و گفت:

«تحقیقات نشان داده است که پروسه تنبلی در سطوح بالا معمولا در یک بازه زمانی چهار ساله اتفاق می‌افتد، یعنی در دوره تبلیغات همه به شدت فعال و پر انرژی هستند و هر وقت تلویزیون را روشن می‌کنی مدام می‌گویند همه چیز درست می‌شود. پس از گذشت مدتی حضور همیشگی به دیدارهای مردمی ماهیانه تبدیل می‌شود، سپس سفرهای استانی شش ماه یک بار، بعد می‌شود گزارش تلویزیونی سالیانه و در نهایت هم می‌گویند نامه بنویسید به دوستان بدهید رسیدگی می‌شود.»

«اگر همیشه انرژی‌ها مثل دوران پیش از چهارسال و زمان انتخابات بود، الان آب از دریاچه ارومیه بیرون می‌ریخت، بوی نفت از آنچه الان هست بیشتر توی سفره‌ها می‌پیچید و مردم جنوب حداقل چند روز در سال آسمان را آبی می‌دیدند.»

«از اوج انرژی در ابتدای دوره چهار ساله به رخوت و تنبلی در انتهای چهار سال سقوط Fall می‌کنیم. دلیل این همه تنبلی را هنوز دانشمندان نتوانستند پیدا کنند، ممکن است ارثی باشد و ژنتیکی یا خودخواسته. معلوم نیست.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 254417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟