بچه رئیس، از روی دیو و دلبر رد شد+عکس

انیمیشن بچه رئیس با صداپیشگی بازیگرانی چون الک بالدوین و استیو بوشمی و توبی مگ‌وایر موفق شد با فروشی معادل ۴۹ میلیون دلار در نخستین هفته‌ی اکرانش، بر صدرنشینی دیو و دلبر پایان دهد و جایگاه نخست فروش هفتگی را به دست آورد. مجموع فروش بچه رئیس در اکران‌های جهانی و ۳۷ کشور به رقم ۳۶/۲ میلیون دلار رسیده است. طی هفته‌های آتی اکران این انیمیشن در ۴۴ کشور دیگر هم آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود فروش جهانی‌اش هم افزایش پیدا کند.

اما فیلم دیو و دلبر که برای دو هفته‌ی متوالی صدرنشین فروش هفتگی بود این هفته و با فروش ۴۷/۵ میلیون دلاری‌اش در جایگاه دوم قرار گرفت. مجموع فروش داخلی این فیلم تا به حال به رقم ۳۹۵/۵  میلیون دلار رسیده است. در بخش اکران‌های جهانی، دیو و دلبر  این هفته فروشی معادل ۶۶/۵ میلیون دلار از ۵۵ کشور داشته است.

در جایگاه سوم فیلم جدید اسکارلت جوهانسون شبح درون پوسته(Ghost in the Shell) قرار دارد که مجموع فروشش از اکران در ۳۴۴۰ سالن سینما به رقم ۱۹ میلیون دلار رسیده که پایین‌تر از رقمی است که برای این فیلم انتظار می‌رفت. در گیشه‌های بین‌المللی، شبح درون پوسته با اکران در ۵۰ کشور توانست به فروشی معادل ۴۰/۱ میلیون دلار دست یابد.

فیلم Power Rangers از استودیو Lionsgate هم این هفته و با فروش ۱۴/۵ میلیون دلاری‌اش در جایگاه چهارم جدول فروش هفتگی قرار گرفت. این فیلم با اینکه فروش افتتاحیه‌‌ی نسبتاً خوبی داشت، اما افت قابل ملاحظه‌ی فروشش در این هفته، احتمال ساخته شدن دنباله‌های آن را کاهش می‌دهد. در گیشه‌های جهانی هم مجموع فروش این فیلم در ۷۰ کشور تا به حال نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار شده است.

در جایگاه پنجم اما فیلم کونگ: جزیره‌ی جمجمه(Kong: Skull Island) قرار دارد که در چهارمین هفته‌ی اکرانش افت فروش ۴۰ درصدی داشته و با فروشی معادل ۸/۸  میلیون دلار، مجموع فروشش را به ۱۴۷/۸ میلیون دلار رسانده است. مجموع فروش جهانی این فیلم به ۳۲۹/ ۵  میلیون دلار رسیده است.

 

کدخبر: 254353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟