نمایش برنده اسکار در ۱۵۰۰ سالن سینمای آمریکا

به گزارش ورایتی، «A۲۴»، کمپانی توزیع‌کننده فیلم «مهتاب» اعلام کرد شمار سینماهای نمایش دهنده این فیلم پس از کسب جایزه بهترین فیلم از هشتاد و نهمین دوره جوایز سینمایی اسکار در سراسر آمریکا به ۱۵۰۰ سالن افزایش یافته است.

فیلم «مهتاب» در آخرین هفته اکران خود پیش از مراسم اسکار در ۵۸۵ سالن سینمای آمریکا به روی پرده رفت و به فروشی بالغ بر نیم‌میلیون دلار دست یافت و در مجموع در نوزدهمین هفته نمایش داخلی مجموع فروش خود را به ۲۲.۱ میلیون دلار رساند، اما حالا باید منتظر ماند و دید کسب اسکار توسط این فیلم و با اضافه شدن نزدیک به هزار سالن نمایش دهنده در نهایت فروش این اثر را به چه رقمی می‌رساند.

سال گذشته فیلم «اسپاتلایت» پس از کسب جایزه اسکار تعداد سالن‌های نمایشی خود را از ۶۸۵ به ۱۲۲۷ سالن افزایش داد و در حالیکه در ۱۸ هفته اول اکران تنها ۱.۸ میلیون دلار فروخته بود، دو ماه بعد فروش خود را به ۴۵ میلیون دلار افزایش داد.

داستان فیلم «مهتاب» به کارگردانی «بری جنکینز» درباره زندگی پسری سیاهپوست به نام «شایرون» از کودکی و نوجوانی تا بزرگسالی است و به مشکلات فرهنگی و خانوادگی بسیار زیادی که وی در یک محله فقیر و بدنام سیاهپوستان با آن مواجه است می‌پردازد.

این فیلم علاوه بر کسب جایزه بهترین فیلم جوایز اسکار ۲۰۱۷ در رقابتی سخت با «لالالند»، جوایز بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین بازیگر Actor نقش مکمل مرد (ماهرشالا علی) را نیز از آن خود کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 249081 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟