نخستین کنسرت خواننده پاپ برگزار می شود

نیما علامه که چند سالی است می توان نام او را در بازار موسیقی پاپ شنید، در جدیدترین سری فعالیت‌های خود در قالب نخستین کنسرتش در شهر تهران روی صحنه می رود تا با طرفدارانش دیدار کند.

نیما علامه فرزند زنده یاد احمد علامه دهر بازیگر Actor پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما Cinema است و قرار است در کنسرت پیش رو منتخبی از قطعه های آلبومش یعنی " مبارکم باشه" و تعداد دیگری از آثارش را روی صحنه ببرد.

آلبوم "مبارکم باشه" نیما علامه از 10 قطعه به نام های " برگرد"، "سخته" ، "مهلت" ، "بیا کنارم باش" ، " کی چشممون زد" ، " پشیمونم" ، "مبارکم باشه" ، " تنهایی" ، " روز جدایی" و "مرز محکم" تشکیل شده است.

نیما علامه که نخستین کنسرت خود را در آخرین ماه سال 1395 برگزار می کند، درباره این اجرا گفته است: هرچند من از سال ها پیش تجربه اجرا در جشنواره ها و همایش‌های مختلف را داشته ام، اما این نخستین رویارویی من با مخاطبانم در قالب کنسرت است و از این بابت بسیار خوشحالم.

وی گفت: همچنین سالن اریکه ایرانیان جایی است که بسیاری از خواننده‌های سرشناس موسیقی پاپ، اجراهایشان را از آنجا شروع کردند و برای من اجرا در چنین سالن معتبری مایه خرسندی است.

علامه افزود: همه تلاش و توانم را به کار می گیرم تا در کنار مخاطبانی که به سالن می آیند، شب خاطره انگیزی را رقم بزنیم. در کنسرت پیش روی نیما علامه، محسن افشار به عنوان رهبر ارکستر حضور دارد و علاوه بر حضور در ارکستر، تنظیم قطعه‌ها را برای اجرا روی صحنه انجام داده است.

نیما علامه در بیست و دومین شب از اسفند ماه در یک نوبت و درساعت 21:30 درسالن اریکه ایرانیان به اجرای برنامه می پردازد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 249013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟