نیکی کریمی و ماجرای موتور سواریش در "آذر"

نیکی کریمی در حاشیه نشست خبری فیلم «آذر» در کاخ جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: در حال حاضر بعد از فیلم «آذر» تصمیم دارم مدتی استراحت کنم چرا که کار آذر تازه دیروز به جشنواره رسید و ما تاکنون درگیر آن بودیم.

وی در ادامه گفت: اما کارهای آینده هنوز برنامه ای ندارم البته یک فیلمنامه در دست دارم که کار برای ساخت خودم است اما نمی دانم که کی به مرحله اجرایی برسد.

کریمی درباره موتورسواری خود در فیلم «آذر» گفت: من یک ماه برای این کار تمرین کردم. البته در بخش هایی مثل صحنه تصادف Crash از بدل کار استفاده شد اما سایر موتورسواری ها با خودم بود.

تهیه کننده و بازیگر Actor نقش «آذر» در فیلم در جمع خبرنگاران گفت: بهرحال این غیر قابل اجتناب است که یک تیم با تجربه بیست ساله مثلا چالشی با کارگردانی جوان نداشته باشد بهرحال همه اینها تصحیح شد چرا که همه هدف ما ساخت یک فیلم خوب و آبرومند بود که هدف اش گفتن مسائل اجتماعی است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه فیلم بتواند نظر داوران را جلب کند، گفت: بهرحال سینما Cinema سلیقه است و داوران سلایق خود را اعمال می کنند اما باز هم خوش بین هستم.

کریمی افزود: ما فیلم می سازیم تا یک اثر ماندگار را خلق کنیم و حرفی زده باشیم که تماشاگر به فکر فرو برود. حقوق زنان یکی از آنها مسائل مهم است که من بر آن بسیار پافشاری دارم من در این فیلم تلاش کردم قصه زنی را بگویم که فشارهای زیادی را تحمل می کند در نهایت برای حفظ عزت نفس و غرور خود مجبور می شود زندگی اش را ترک کند.

وی همچنین گفت: واقعیت این است که من گرایش به حقوق زنان دارم و می دانم که در تمام دنیا زنان مشکلات زیادی را تحمل می کنند بنابراین هر جا که نیاز باشد برای آنها فیلم می سازم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 242573 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟