پیام تسلیت هنرمندان در پی درگذشت کاظم افرندنیا +تصاویر

کاظم افرندنیا که در سریال تاریخی معمای شاه نقش تیمسار طوفانیان را ایفا کرده بود و سابقه ۵ دهه حضور در سینما Cinema و تلویزیون را داشت، هفته گذشته به دلیل آنچه که پزشکان "مشکوک به خون‌ریزی مغزی" اعلام کرده بودند، راهی بیمارستان شد و صبح روز شنبه (9 بهمن) پس از نه روز فرو رفتن در کمای مغزی در سن ۷۱ سالگی دار فانی را وداع گفت. در همین راستا جمعی از هنرمندان نیز با ارسال پیام هایی در صفحه اینستاگرام خود، این ضایعه را به خانواده وی و جامعه رسانه تسلیت گفتند.

پرویز پرستویی نوشت:

کاظم افرندنیا

"امروز با خبر شدم کاظم افرندنیا ،به علت سکته مغزی دار فانی رو وداع گفت.کاظم افرندنیا را از قبل انقلاب میشناسم،از کاخ های جوانان .او یکی از بازیگران خوب تئاتر و سینما و تلویزیون بود ،که متاسفانه در دهه های اخیر مورد بی مهری قرارگرفت .او تئاتر ها وفیلم های زیادی بازی کرد مثل فیلم سینمایی Movie سفیر که فوق العاده بود .خداوند به خانواده محترمش صبر دهد.روحش شاد و یادش گرامی."

سروش جمشیدی نوشت:

"عمو کاظم عزیز روحت شاد.

کاظم افرندنیا

"عباس غزالی نوشت:

"سالها پیش افتخار همکاری با آقای کاظم افرندنیا را داشتم، از بازیگران کاربلد تئاتر و تلویزیون و سینمای ما بودند.روحشون شاد."

کاظم افرندنیا

منوچهر هادی نوشت:

"عمو کاظم عزیز میدونم این اواخر خیلی تنها و غریب بودی . ببخش اینقدر گرفتار کار و زندگی شدیم که نشد یه سری بهت برنم. سه تا تله فیلم با هم کار کردیم جز صبر و متانت انصافا چیزی ندیدم . خدا رحمتت کنه و آرزوی صبر برای خانواده محترمت دارم.

کاظم افرندنیا

"هومن برق نورد نوشت:

"کاظم افرندنیا درگذشت. بازیگر Actor معمای شاه که به دلیل سکته‌ مغزی در آی‌سی‌یو بستری شده بود، درگذشت.روحش شاد."

کاظم افرندنیا

مونا فرجاد نوشت:

"آقای کاظم افرندنیا به دیار باقی شتافت.روحش شاد یادش گرامی."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کاظم افرندنیا

کدخبر: 241001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟