گفت‌وگوی یک نشریه با کمدین سرشناس جنجالی شد!

 در فصل جوایز سینمایی بسیاری از ستارگان سینمای جهان با این نشریه گفت‌وگو می‌کنند، اما هیچ کدام از این گفت‌وگوها به اندازه مصاحبه جری لوییس پربازدید نشده است. ویدیوی مصاحبه جری لوییس در طول یک روز بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار بار تنها در وب سایت این نشریه دیده شد.

این نشریه یک نسخه ویژه را به هنرمندانی اختصاص داده است که با وجود پا گذاشتن به دهمین دهه زندگی هنوز در صنعت سینما فعال هستند. یکی از این هنرمندان جری لوییس کمدین ۹۰ ساله بود.

آنچه در این گفت‌وگو بیش از همه جلب توجه می‌کرد عدم تمایل لوییس به حرف زدن و لحن تحقیرآمیز او بود. او نپذیرفت که تفاوتی میان گذشته و حال صنعت سینما وجود دارد و حتی شهر لاس‌وگاس سال ۲۰۱۶ را همان شهر سال ۱۹۴۷ دانست. این بازیگر کهنه‌کار علاوه بر این حاضر نشد هیچ خاطره‌ای از دوران کاری خود روایت کند و از پروژه‌های آتی خود نیز هیچ اطلاعاتی به مصاحبه‌گر ارائه نکرد. رفتار لوییس در این گفت‌وگو چنان گستاخانه و عاری از ادب بود که تماشاگران را در سکوت فروبرد.

به گفته مصاحبه‌گر رفتار لوییس هنگام عکاسی و پیش از آغاز فیلمبرداری از این هم بدتر و تقریبا آزاردهنده بود. او در این باره گفت:‌ «لوییس خشمگین به نظر می‌رسید. من پیش از این می‌دانستم که لوییس آدمی تلخ و دمدمی مزاج است.»

او در ادامه افزود: «در جریان عکاسی او مدام از تعداد زیاد افراد و تجهیزات حاضر در محل شکایت می‌کرد. یک ساعت بعد از آن که برای انجام مصاحبه روبه‌روی هم نشستیم، انگار که بخواهد هالیوودریپورتر را تنبیه کند تا آنجا که می‌شد تن به همکاری نداد.»

پس از انتشار ویدیوی هفت‌ دقیقه‌ای گفت‌وگوی جری لوییس چند کمدین از جمله جری ساینفیلد و جاش گاد با انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی از او حمایت کردند.

کدخبر: 233846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟