انتقادها به خاطر بازی در این نقش، نشانه موفقیتم است

«جوزف گوردون لویت»، بازیگر Actor جوان هالیوود که در فیلم جنجالی «اسنودن» ساخته «الیور استون» در نقش «ادوارد اسنودن» ایفای نقش کرده است، گفت: هدف از ساخت فیلمی چون «اسنودن» ایجاد بحث و گفتگوست.
بازیگر نقش اسنودن افزود: می‌توانیم درباره اینکه او چگونه اینکار را کرده مطالب زیادی بخوانیم ولی تنها خواندن این مطالب نمی‌توانند آن دیدگاهی را به ما بدهند که پس از تماشای یک مصاحبه یا سخنرانی از او به دست می‌آوریم.
«لویت» تأکید کرد: زمانی من خودم شروع کردم به مطالعه و تحقیق درباره آنچه اسنودن انجام داده و پس از آن احساس احترام زیادی نسبت به او و کاری که انجام داده است، می‌کردم و در نهایت برایم افتخار آمیز بود بتوانم به گفتن داستان او و زندگی‌اش کمکی کنم. البته در این میان از من به خاطر بازی در نقش او، انتقادهای زیادی شد ولی خوب به نظرم همین انتقادها نشان می‌دهد که من کارم را خوب انجام داده‌ام.
این بازیگر هالیوودی متذکر شد: در رابطه با اسنودن و کارهایی که کرده و نکرده اطلاعات غلط زیادی وجود دارد.
وی گفت: دموکراسی زمانی بهتر عمل می‌کند که مردم ابراز عقیده کنند و گاه حتی مخالفت کنند. مخالفت به هیچ عنوان بد نیست، بحث و جدال بد نیست. این بحث و مخالفت‌ها نشان می‌دهد که شما کارهایتان چگونه انجام داده‌اید و این باعث پیشرفتتان می‌شود.
فیلم سینمایی «اسنودن» به کارگردانی «الیور استون» که در آلمان و چند کشور دیگر جهان ساخته شده، داستان «ادوارد اسنودن»، مقاطعه‌کار اسبق اداره امنیت ملی آمریکا،‌ که برای مدتی کوتاه در ارتش آمریکا خدمت کرده است را روایت می‌کند.
« گوردون» ۳۳ ساله در این فیلم در کنار «نیکولاس کیج» بازی کرده است.
از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به «شایلن وودلی»، «ملیسا لئو»، «تیموتی اولیفانت» و «تام ویلکینسون» اشاره کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 231857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟