بازیگر معروف نابینا شد + عکس

دنیل استیونز در سال ۱۹۸۲ در کرویدن سوری انگلیس به دنیا آمد. والدینش معلم بودند. او در مدرسه تانبریج تحصیل کرد و در تئاتر جوانان بریتانیای کبیر به یادگیری بازیگری پرداخت. او در کالج امانوئل کمبریج ادبیات انگلیسی خواند و هنگامی که در حال تحصیل بود در چندین نمایش درام دانشگاه بازی کرد. او در تئاتر «مکبث» ویلیام شکسپیر ساخته جامعه دراماتیک مارلو نقش اصلی را به عهده داشت. در آگوست سال ۲۰۰۳ به اسلواکی سفر کرد جایی که صحنه‌ای از فیلم فرانکنشتاین را در آنجا فیلمبرداری کردند. مدتی کم پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه برای بازی در نمایش «همان طور که دوست داری» نامزد دریافت جایزه ایان چارلزتون شد. این تئاتر که توسط پیتر هال کارگردانی شد به خاطر موفقیتش در اوایل سال ۲۰۰۵ به تور دور آمریکا رفت.

او پس از این موفقیت در فیلم‌ها، سریال‌های کوتاه و تئاترهای زیادی بازی کرد. اما بازی در سریال «دانتون ابی» در سال ۲۰۱۰ موجب شد چهره او به جهانیان معرفی شود. دن استیونز همسر سوزی هریت و پدر دو فرزنند به نام ویلو و آبری است. او دوست صمیمی بندیکت کامبربچ است.

این بازیگر Actor که سریال «دانتون ابی» را ترک کرد تا بتواند در دنیای سینما Cinema فعالیت بیشتری داشته باشد، در سال ۲۰۱۴ بازیگر ۴ فیلم «میهمان»، «راه‌رفتن در میان سنگ‌‌های قبر»، «پینه دوز» و «شب در موزه» بود و سال ۲۰۱۵ در «فعالیت‌های جنایتکارانه» جلوی دوربین رفت. او برای سال ۲۰۱۶ بازیگر چندین فیلم بوده که عبارتند از:

«بلیت» ساخته ایدو فلاک/ The Ticket

زمان کران: ۱۶ آوریل ۲۰۱۶ در جشنواره ترایبکا

این درام آمریکایی که بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم خود کارگردان و شارون ماشیهی ساخته شده درباره فردی به نام جیمز است که از سن پایین بینایی اش را از دست داده و با همسر و پسرش زندگی می‌کند. یک روز او متوجه می شود در توموری که از نوجوانی روی عصب او وجود داشت و بینایی‌اش را مختل کرده بود تغییراتی ایجاد شده است و در نهایت متوجه می‌شود تصورات و وسواس فکری او موجب نابینایی‌اش بود. مالین آکرمن و کری بیشه دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«نورمن: خیزش متوسط و سقوط Fall تراژیک یک دلال سهام نیویورکی» به کارگردانی جوزف سدار/ Norman: The Moderate Rise and Tragic Fall of a New York Fixer

زمان اکران: ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۶ در جشنواره فیلم تورنتو

این درام که بر مبنای فیملنامه‌ای به قلم خود کارگردان ساخته شده درباره زندگی نورمن اوپنهایمر است که با فردی به عنوان یک سیاستمدار جوان دوست شد اما او سه سال بعد نخست وزیر رژیم صهیونیستی شد و همین موجب شد تا زندگی نورمن نیز با سرانجام دراماتیکی روبه رو شد. ریچارد گر و لیور اشکنازی دیگر بازیگران فیلم هستند.

«عظیم الجثه» به کارگردانی ناچو ویگالوندو/ Colossal

زمان اکران: ۹ سپتامبر ۲۰۱۶

این فیلم کانادایی-اسپانیایی که بر مبنای داستانی علمی-تخیلی ساخته شده درباره زن جوانی به نام گلوریا است که هم شغلش و هم نامزدش را در نیویورک از دست می‌دهد و به شهر زادگاهش برمی‌گردد تا ارتباطی عجیب با یک مخلوق متفاوت را تجربه کند. آن هاتاوی و جیسون سودکیس دیگر بازیگران فیلم هستند.

«دیو و دلبر» ساخته بیل کاندون/ Beauty and the Beast

زمان اکران: ۱۷ مارس ۲۰۱۷

فانتزی مشهور آمریکایی بار دیگر و این بار در قالب یک فیلم زنده ساخته شده است. استفن چبوسکی و اوان اسپیلوتوپولوس نویسندگان فیملنامه آن هستند و فیلم داستان شاهزاده‌ای را روایت می‌کند که جادو شده و در قالب یک دیو درآمده است و تنهاعشقی واقعی می‌تواند واقعیت وجودی او را دوباره ظاهر کند. اما واتسون ، لوک اوانز و کوین کلاین دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«مارشال» به کارگردانی رینالد هودلین/ Marshall

زمان اکران: ۲۰۱۶

این تریلر بیوگرافیکی آمریکایی برمبنای فیلمنامه مایکل و جیکوب کاسکوف ساخته می‌شود و درباره تورگود مارشال اولین قاضی Judge آفریقایی-آمریکایی دادگاه عالی آمریکاست. جاش گاد، کیت هادسون و جیمز کرامول دیگر بازیگران فیلم هستند.

«اجازه» ساخته برایان کرانو/ Permission

زمان اکران:۲۰۱۷

این کمدی دارم درباره زنی است که متوجه می‌شود نمی‌تواند با نامزدش ازدواج کند، چون او قبلا نامزد دوست نزدیک وی بوده است. ربکا هال و جیسون سودکیس دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«رسول» ساخته گارت اوانز/ Apostle

زمان اکران: ۲۰۱۸

این تریلر درباره مردی است که سعی دارد تا خواهرش را از دست آدم‌رباها نجات دهد. تاکنون تنها از دن استیونز به عنوان بازیگر این فیلم نام برده شده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

ماجرای تکان دهنده بازی دو کودک با مادر مرده شان در حمام +عکس

کاش راز شرم آور شکیلا را به پدرم می گفتم / نامادری ام وقتی پدرم می رفت به خانه دوستش می رفت و ...

ناگفته های الهام ستاکی از اقدام زشت مجری ایرانی شبکه ماهواره ای با وی

مامان منو کشتی دیگه نزن! / اعتراف تکان دهنده یک زن که شوهر و فرزندانش را قتل عام کرد + عکس متهم در بازپرسی

گفتگو با دختر 11 ساله که از اجرای حکم کور شدن شهر عمه اش ابراز رضایت می کند + عکس جدید

شامپانزه نظافتچی/ قفس این حیوان از تمیزی برق می زند + فیلم

دسپخت رنگارنگ بهنوش بختیاری روی میز خانه شخصی اش +عکس

جشن تولد 61 سالگی کریس جنر مادر کیم کارداشیان به همراه معشوقه 35 ساله اش! +عکس

جزئیات پیشنهاد 400 میلیونی تومانی شبکه جم به بازیگر زن معروف ایرانی +عکس

 

کدخبر: 229525 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟